„Esame pastatę ir įgyvendiname daugybę visai Lietuvai svarbių infrastruktūros projektų. Norime parodyti, kad darbas šiuose projektuose yra įvairus, įdomus ir ugdantis žmogaus bei komandos savybes. Užsibrėžtų tikslų pasiekiame tik atvirai bendraudami ir sklandžiai bendradarbiaudami. O šiek tiek humoro visada palengvina kasdienybę ir padeda keisti stereotipus“, – sako „Kauno tiltų“ Personalo direktorė Jūratė Mališkienė.
Didžiausia Baltijos šalyse transporto infrastruktūros statybos bendrovė pastebi, kad statybininkų, kelininkų ar mechanizatorių profesijos yra apaugusios stereotipais, kurie šiandien smarkiai prasilenkia su realybe. Todėl kartu su komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ komanda „Kauno tiltai“ pasiryžo sklaidyti mitus bei keisti visuomenės požiūrį į fizinį darbą, mat ši profesinė veikla žengia koja kojon su pažanga ir naujausių technologijų sprendimais, o darbuotojai savo idėjomis ir pasiūlymais aktyviai prisideda prie geresnio projektų įgyvendinimo. Darbdavio įvaizdžio kampaniją lydi mintis, kad dirbant tokį darbą lengviau pamatyti pokytį ir pajausti prasmę, nei dirbant biure, kur neretai sunku apčiuopti savo darbo rezultatą.
„Šios kampanijos tikslas – kovoti su stereotipu, kad statybų ir inžinerijos įmonėse darbas nemotyvuoja ir čia nėra vietos tobulėti. Žinutėse akcentuojame, kad „Kauno tiltų“ darbų aikštelėse tokie žodžiai kaip „idėjos“, „patirtis“, „žinios“ nėra svetimi. O kadangi čia biurokratijos mažiau, tai būti pastebėtam ir mokytis iš geriausių yra kur kas lengviau. Rodydami galingą sunkiąją techniką ir naudodami tiesmukas, bet lengvas žinutes su šiek tiek humoro, ne tik kuriame kontrastą, bet ir bandome atkreipti tikslinės auditorijos dėmesį. Norime parodyti, kad darbas statybų aikštelėje kartais gali būti pranašesnis už darbą biure net ir tose srityse, kuriose mažiausiai to tikiesi“, – sako agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybos vadovas, partneris Linas Migonis.
Reklaminiai vaizdai žiūrovą tarsi perkelia į patį darbų sūkurį, greta įspūdingos technikos – ekskavatoriaus, buldozerio, poliakalės. Patirtį papildo žaismingos žinutės, įprastos darbo biure skelbimams: „Darbas, kuriame prastumti idėjas lengviau“, „Darbas, kuriame pasisemti patirties lengviau“ ir kt.
Kūrybinius agentūros sumanymus šiame projekte išpildė „FOKO Photo Production House“. Fotosesijose dalyvavo kvalifikuoti „Kauno tiltų“ darbuotojai, kurie kasdien valdo sunkiąją techniką ir įrankius. Filmuota ir fotografuota bendrovės bazėje Kaune, o galutiniam rezultatui pasiekti buvo panaudoti ir dirbtinio intelekto sprendimai.