„Per pastaruosius kelerius metus tapome visiškai integruota kūrybine komunikacijos agentūra. Suformavome profesionalias kūrybinę, dizaino, strateginę, projektų komandas, įgyvendinome ne tik ryšių su visuomene, bet ir reklamos projektus, kurie skina pergales apdovanojimuose. Suformavus stiprias, brandžių profesionalų komandas, jose pasidalijome ir agentūros valdymo atsakomybes. Tad po 14 metų jausdama, kad turime tvirtą pagrindą naujam, savivaldžiam veiklos etapui, drąsiai palieku agentūrą gerose rankose. Tikiu, kad kolegos toliau sėkmingai sieks klientų pergalių“, – sako J. Kochanskė.

Jolita Kochanskė

Savivaldumas arba „gyvų“ organizacijų modelis – pasaulyje vis dažniau įsitvirtinantis, nors Lietuvoje sutinkamas rečiau. Jis paremtas visiško skaidrumo, hierarchijos eliminavimo, decentralizuoto sprendimų priėmimo proceso bei atsakomybės pasidalijimo principais.

Anot pačių agentūros darbuotojų išrinkto naujojo vadovo E. Spūdžio, sprendimą pereiti prie naujo organizacinio modelio paskatino gerosios užsienio ir Lietuvos patirtys. Jos rodo, kad pasidalinus atsakomybę tarp darbuotojų ir eliminavus hierarchija paremtus ryšius, auga darbuotojų įsitraukimas, galiausiai lemiantis ir dar geresnius įmonių rezultatus, kuriais dalinamasi su visais darbuotojais.

„Nors Lietuvoje tokių nėra daug, netrukome įsitikinti šio modelio kuriama verte. Kiekvienam darbuotojui turint galimybę tiesiogiai dalyvauti visos įmonės valdyme, imtis atsakomybės, formuoti tarpdisciplinines komandas ir drąsiai eksperimentuoti, kuriame aplinką, kurioje kiekvienas gali skleistis ne tik pagal savo tiesiogines pareigas, bet ir imtis lyderystės rūpimais klausimais. Tyrimai ir gausybė praktinių pavyzdžių rodo, kad tokių organizacijų darbuotojų įsitraukimas ir kuriamos vertės suvokimas auga kartais, įmonės drąsiau eksperimentuoja, greičiau taikosi prie aplinkos pokyčių, o tai veda ir prie geresnių rezultatų“, – dalijasi E. Spūdys.

Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ yra įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Tarp „INK agency“ klientų – „Telia Lietuva“, „Maxima“, „Inovacijų agentūra“, „Švyturys-Utenos alus“, „KN Energies“, „YIT Lietuva“,, „Sorainen“, „Karalienės Mortos mokykla“, Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija, Valstybinė mokesčių inspekcija ir kitos bendrovės bei žinomi prekių ženklai.

Praėjusiais metais agentūros įgyvendinti projektai neseniai įvertinti Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose „Mi:t & Links. Baltic Communication Awards 2024“. Juose buvo nominuoti penki „INK agency“ įgyvendinti projektai, o trys jų – sulaukė apdovanojimų.

Agentūros tiesioginės pajamos 2023 m. padidėjo 4 proc. ir sudarė 1,4 mln. eurų. Agentūros grynasis pelnas augo 2 proc. ir pasiekė 171 tūkst. eurų., o apyvarta – 2,4 mln. eurų.