Kiekybė prieš kokybę: du rinkos profai išdėstė skirtingus požiūrius, kiek ir kokio turinio reikia internete
Du profesionalai, dvi oponuojančios nuomonės. „WhatAbout Agency“ vadovas Mantvydas Leknickas įsitikinęs, kad svarstant, ar vienu storiu daugiau ar mažiau, prioritetą reikėtų skirti kiekybei: „Ir, teisybės dėlei, storių linija, pavirstanti vos įžiūrimais taškiukais, turėtų būti ne tik kai kurių puikiai žinomų nuomonės formuotojų, bet ir brandų kasdienybė.“ Tuo metu „SuperYou“ kūrybos vadovas Edvinas Valikonis neabejoja, kad turinio turi būti nei daug, nei mažai – tiek, kiek reikia: „Deimantas yra funkcionalusis turinys, kuris veikia, kuris pasako, ką reikia, yra turiningas, kas reiškia, kad jo nesinori arba norisi išjungti mažiau. Turinys dėl turinio neturi vertės, o tai reiškia ieškojimą ir išieškojimą formos, kol randi geriausią ir efektyviausią versiją.“