2009 metais pradėta rengti „Vienišių dienos“ akcija – tai didžiausia pasaulyje išpardavimų akcija, kuri pagal pardavimus nusileidžia tik panašiems renginiams JAV, tokiems kaip „Juodasis penktadienis“ ir „Kibernetinis pirmadienis“.
„Alibaba“ pardavimai praėjusiais metais siekė 540,3 mlrd. juanių (76,1 mlrd. JAV dolerių), o daugelis analitikų stebėjo, ar bendrovė ir kiti dalyvaujantys mažmenininkai kartu pasieks rekordinę trilijono juanių sumą.
Šeštadienį išplatintame pranešime „Alibaba“ teigė, kad šių metų renginio rezultatai „atitiko praėjusių metų rodiklius, <...> nepaisant makrokomandos iššūkių ir su COVID susijusio poveikio“, nepateikdama išsamios informacijos.
2022 metais akcijoje dalyvavo apie 290 tūkst. prekių ženklų, o prekybininkai siūlė įvairaus lygio nuolaidas jau nuo spalio pabaigos.
Tyrimų įmonė „Syntun“ diena anksčiau apskaičiavo, kad prekybos platformos, įskaitant „Alibaba“ ir „JD.com“, pasiekė bendrą 262 mlrd. juanių sumą nuo ketvirtadienio vakaro iki penktadienio popietės.
„Vienišių dienos“, šventė, minima lapkričio 11 dieną, pradėta švęsti daugiau nei prieš dešimtmetį ir jos metu prekiautojai tradiciškai vieną parą siūlo dideles nuolaidas.
Akciją pirmiausia sumanė „Alibaba“, o netrukus ji išaugo ir apėmė didžiąją Kinijos mažmeninės prekybos sektoriaus dalį.
Dabar prekybininkai siūlo įvairaus lygio nuolaidas ne tik lapkričio 11-ąją, bet nuo pat spalio pabaigos.
Dar neseniai buvusios įnirtingo vartojimo festivaliu, pastaraisiais metais akcijos apimtys kiek išblėso, nes Pekinas ėmėsi griežtų veiksmų prieš internetines platformas.
Klientai taip pat pastebi sumažėjusius pasiūlymus ir nuolaidas.