„Visų laikų geriausios Kanų liūtų reklamos“ – tai ne šiaip 1954-2023 metų festivalio darbų istorija. Tai gyvas liudijimas apie besikeičiantį pasaulį, kurio kūrėjai – legendomis tapusios reklamos asmenybės. Tai liudijimas, kaip per 70 metų keitėsi humoras, kaip save sukūrė ir įtvirtino garsieji prekių ženklai ir kaip reklamos pagalba ėmė vystytis socialinės temos“, – sako „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ organizuojančios „15min grupės“ rinkodaros ir vystymo vadovė Gabrielė Burbienė.
„Geriausios Kanų liūtų reklamos“ Lietuvoje praėjusiais metais parodytos 15 kartą ir sutraukė beveik 12 000 žiūrovų, kurių dauguma renginyje lankosi kiekvienais metais. „Tad ir būsimajame renginyje bent kelios legendinės reklamos ištikimiausius žiūrovus privers sušukti „Prisimenu tai!“, tačiau didžioji programos dalis kvies leistis į Lietuvoje dar niekada neparodytų reklamų istoriją“, – tikina G.Burbienė.
Renginio organizatoriai ragina iš anksto pasirūpinti geriausiomis vietomis ir bilietais – vasario 2 dieną kino teatruose ir internetu startuojanti prekyba leis bilietus tik tą dieną įsigyti pačia žemiausia kaina.
Praėjusiais metais „Kanų liūtų“ reklamos festivalis minėjo savo 70-ąjį jubiliejų. Oficialus festivalio atstovas Lietuvoje – „15min grupė“.