Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2021 m. birželį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 655 tūkst., „lrytas.lt“ – 455 tūkst., „15min.lt“ – 391 tūkst., , „tv3.lt“ – 316 tūkst., „lrt.lt“ – 265 tūkst. realių vartotojų.

2021 m. birželį Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 27 proc., „lrytas.lt“ – 13 proc., „15min.lt“ – 11 proc., „lrt.lt“ – 7 proc., „tv3.lt“ – 5 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.


Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2021 m. birželį surinko 43,6 mln., „lrytas.lt“ – 27,1 mln., „15min.lt“ – 24 mln., „tv3.lt“ – 13,9 mln. apsilankymų.


Delfi video turinį birželio mėnesį portale žiūrėjo daugiau nei 2 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), per „Youtube“ – 422 tūkst. vartotojų, per „Facebook“ – 694 tūkst. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 865 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.