„Mūsų vizualinė tapatybė pasakoja istoriją apie mus, todėl labai svarbu, jog miesto identitetas kurtų tapatumo jausmą klaipėdiečiui, kuriam visų pirma jis ir buvo kurtas. Miestui labai svarbu būti atpažįstamam ir matomam, formuoti teigiamą reputaciją, kuri yra viena iš esminių dalių pritraukiant ir išlaikant tiek investuotojus, tiek talentus, tiek gyventojus,“ – sakė Klaipėdos ID rinkodaros vadovė Ieva Straukė.
Pasak vizualinį identitetą Klaipėdos miestui padėjusios kurti tyrimų ir dizaino agentūros „Critical“ partnerio Dominyko Karpovič, šis apdovanojimas yra įrodymas, kad identitetas turi būti atskleidžiamas, o ne kuriamas: „Kad vizualinis identitetas yra kalba, o ne pavieniai simboliai ir spalvos. Kad procesas turi būti įtraukus, o ne arogantiškas. Su šiuo įrodymu ir sveikinu visus klaipėdiečius.“
Vizualinio identiteto projektas Klaipėdoje pradėtas 2021 m. gruodį ir koncepcijos kūrimo etape įtraukė įvairias miesto bendruomenes. Patvirtintas 2022 m. gegužės mėn. jis yra laisvai prieinamiems visiems miesto gyventojams, verslui, švietimo, kultūros ir sporto organizacijoms, kurios nori prisidėti prie vieningo miesto pozicionavimo.
Daugiau apie Klaipėdos miesto vizualinį identitetą:
Klaipėdos miesto vizualinio identiteto generatoriaus pagalba kiekvienas klaipėdietis, net ir neturintis patirties dizaino srityje, gali susikurti vizualinę medžiagą, atitinkančią miesto identiteto gaires ir taip atspindėti miesto tapatybę (susipažinti galite čia).
Su Klaipėdos vizualinio identiteto vadovu (brandbooku) galite susipažinti čia.