Ko apie asmeninio prekės ženklo vystymą galime išmokti iš Annos Delvey?
„Fake it till you make it“. Šis angliškas posakis daugeliui tikrai pažįstamas. Jo esmė – imituoti pasitikėjimą ir kompetencijas, kol jas įgysime, ir jis yra bene geriausiai šio straipsnio pagrindinei veikėjai apibūdinti tinkama frazė.
Neabejojame, kad jau bent viena ausimi girdėjote apie „Inventing Anna“. Amerikietišką kelių serijų dramą įkvėpė Annos Sorokinos istorija ir straipsnis „New York Magazine“ pavadinimu „How Anna Delvey Tricked New York‘s Party People“, kurio autorė – Jessica Pressler. Pagrindinė istorijos veikėja sukūrė netikrą socialinę tapatybę ir siekė išvilioti šimtus tūkstančių dolerių. Pasak užsienio spaudos, šiuo metu moteris kali JAV kalėjime ir laukia deportacijos.
Jei dar neperžiūrėjote šio serialo, kviečiame tai padaryti dėl kelių priežasčių. Visų pirma, jis greičiausiai leis užmiršti kasdienybės problemas, nes taip įtrauks, kad norėsite sužinoti, kas bus toliau ir kaip baigsis Annos Delvey istorija. Be to, iš šio serialo galima pasimokyti svarbių pamokų apie asmeninį prekės ženklą. Toliau būtent 10 jų ir pristatome.