Daugiau rekomenduojamo turinio

Dėl algoritmo pokyčių savo pagrindiniame „Instagram“ įrašų sraute matysime vis daugiau mums nepažįstamų kūrėjų įrašų, kurių patys nesekame. Tokiu būdu platforma bandys suteikti daugiau matomumo mažesniems ir nišiniams kūrėjams, kuriantiems aktualų ir įdomų turinį. Vadinasi, galima prognozuoti, kad 2023-ieji „Instagram“ socialiniame tinkle bus būtent smulkiųjų turinio kūrėjų metai.

Populiarės mokamas turinys

Stebint bendrą tendenciją, kuri rodo, jog žmonės vis dažniau yra linkę už kokybišką turinį paremti kūrėjus, „Instagram“ platformoje taip pat atsirado funkcija, kuri leidžia dalį savo kuriamo turinio apmokestinti. Tikėtina, kad jos populiarumas ir poreikis ateinančiais metais tik dar labiau augs, vadinasi, augs ir vertingo, išskirtinio turinio reikšmė.

Indrė Širkienė

Prioritetas – bendruomenėms

Būtent bendruomenių telkimas, o ne tik gausus sekėjų būrys, bus tai, į ką orientuosis tiek verslai, tiek įprasti turinio kūrėjai „Instagram“ komunikacijoje. Įdomu ir tai, kad vis daugiau bendruomenių susikurs savo paskyras, kuriose susiburs ir bendraus vieni su kitais. Pirmąsias užuomazgas galime matyti ir dabar. Štai Lietuvoje savo „Instagram“ paskyrą turi mamų bendruomenė @motherhoodissexy arba laisvai samdomų specialistų bendruomenė @laisvadarbiai.

Autentiškumas ir natūralumas – būtinybė

Būtent autentiškumo tendencija mus lydi jau ne pirmus metus, tačiau šiais metais ji taps tiesiog būtinybe prekių ženklų ir influencerių kuriamame turinyje – vis daugiau jų atsisakys perdėtai tvarkingo vizualo ir rinksis natūralesnius sprendimus, kurie daug labiau patrauks auditorijos dėmesį. Turinyje dar drąsiau kalbės apie klaidas, iššūkius ir kitas, iš pirmo žvilgsnio, nepatogias temas. Tikėtina, kad greitu metu šis socialinis tinklas paleis naują funkciją „Instagram Candids“, kuri leis kūrėjams pasidalinti tuo, ką jie veikia konkrečią akimirką be papildomo išankstinio pasiruošimo.

Vartotojų generuojamas turinys atgimsta

Jis tikrai nebuvo dingęs, tačiau ateinančiais metais taps kaip niekada svarbus šiame socialiniame tinkle, nes vartotojai nori vis daugiau autentiškesnio turinio, o būtent paprastų žmonių sukurtas turinys prekės ženklui padeda tai pasiekti. Tam ši platforma visai neseniai sukūrė ir „Collab“ funkciją, kuri leidžia kūrėjui pažymėti bet kurią kitą paskyrą prie savo įrašo ir tas įrašas atsiranda abiejų pusių paskyrose.

Daugiau artimesnio kontakto

Vis daugiau prekės ženklų pasinaudos socialinių tinklų teikiama galimybe užmegzti itin artimą ryšį su savo sekėjais. Tai reiškia, kad komunikacija taps asmeniškesnė, artimesnė. „Instagram“ taip pat ne išimtis. Čia paskyrose matysime vis daugiau to, kas įmonėse lieka už kadro, o turinyje vis dažniau pasirodys patys prekių ženklų įkūrėjai ir darbuotojai.

Nano-influenceriai išliks svarbūs

Kaip ir šiais metais, taip ir ateinančiais, mažesni, nano-influenceriai, turintys iki 5-10 tūkst. sekėjų bus itin vertinami. Jie turi didesnį auditorijos pasitikėjimą, gali sujungti prekės ženklą su nišine tema besidominčia auditorija ir, žinoma, pasižymi puikiu auditorijos įsitraukimu į jų kuriamą turinį. Influencer Marketing Hub duomenimis net 90 proc. nano-influencerių atlieka didžiąją dalį sėkmingos influencerių rinkodaros.