Tiesa, būtent šis jaunesnių vartotojų sujudimas sukėlė nerimą, nes norint valdyti verslo paskyrą, reikia pateikti daugiau informacijos apie save, pavyzdžiui, savo el. paštą, telefono numerį. Šiuos duomenis gali matyti ir kiti žmonės, skelbia socialmediatoday.com.
Pasak tyrėjo Davido Stiero, apie du milijonai 12–15 metų „Instagram“ vartotojų viešai paskelbė savo telefono numerius ar el. pašto adresus. Tai kelia susirūpinimą dėl asmens privatumo.
D. Stieras analizavo ir daugiau nei 200 tūkst. „Instagram“ paskyrų įvairiose pasaulio šalyse. Gauti duomenys parodė, kad dauguma vartotojų savo kontaktinę informaciją pateikia nesąmoningai.
Tiesa, vaikai, jaunesni nei 13 metų, negali prisiregistruoti prie šio socialinio tinklo. Vis dėlto minėti reikalavimai lengvai „apeinami“. Svarstoma, kad galbūt kol „Instagram“ atlieka patiktukų skaičiaus slėpimo testus, jaunesni vartotojai, naudodami daugiau ypatybių suteikiančius verslo profilius, siekia išlaikyti savo patikimumą socialiniame tinkle, dalindamiesi išsamesne informacija.
Tyrėjas D. Stieras tikina pranešęs tai „Instagram“, tačiau įmonė kol kas nesiėmė veiksmų, nors tai jiems padaryti būtų išties paprasta. Socialinis tinklas galėtų įdiegti funkciją, kuri slėptų kontaktinius duomenis. Kita vertus, tai atsilieptų tikroms „Instagram“ veikiančioms verslo paskyroms.
Žinoma, šie du dalykai nėra visiškai susiję, nes D. Stieras tendenciją rinktis verslo paskyrą pastebėjo dar šių metų vasarį. Vis dėlto dabar internautai turi paskatą ieškoti kitų būdų, kaip pažinti savo auditoriją, įrodyti jos tikrumą ar net kiekį. Tiesa, svarbu pridurti, kad bet kokiu atveju patys vartotojai matys, kiek patiktukų jų turinys renka – ši informacija nebus pasiekiama kitiems.
M360 primena, kad kol kas patiktukų nemato Australijos, Brazilijos, Italijos, Kanados, Airijos, Japonijos bei Naujosios Zelandijos vartotojai. „Instagram“ teigimu, šis poelgis prisideda prie vartotojų gerovės kūrimo.
„Mes nenorime, kad „Instagram“ kuriamas turinys būtų tarsi varžybos. Siekiame, kad tai taptų vieta, kurioje žmonės leistų laiką, kurtų ryšį su kitais vartotojais, dalintųsi tuo, kas jiems patinka“, – interviu „CBS News“ sakė „Instagram“ vadovas Adamas Mosseris.
Idėją nuslėpti patiktukų skaičių įkvėpė būtent „Story“ (liet. istorija) funkcija, kurioje tik įrašą paskelbęs asmuo mato, kiek peržiūrų surinko. Tačiau jo sekėjų ši informacija nepasiekia.