Pasak „Clinic 212“ partnerės Jolantos Pupkevičienės, agentūra visuomet siekė būti aktyvia reklamos rinkos dalyve, vykdyti socialiai atsakingą veiklą. „Šiandien matome, kad tai įgyvendinti efektyviausia kartu su KOMAA. Tikimės, kad bendromis jėgomis inicijuosime reikšmingus pokyčius keliant kokybės kartelę ir didinant skaidrumą reklamos verslo srityje”, - cituojama ji pranešime žiniasklaidai.
„digitouch!“ partneris Andrius Kontrimavičius teigia, kad savo prisijungimu siekia sustiprinti skaitmeninių agentūrų sparną asociacijoje: „Norime prisidėti formuojant bendrą kūrybinių industrijų politiką Lietuvoje tam, kad būtų siekiama sukurti daugiau inovatyvių produktų, garsinančių Lietuvą pasaulyje, ir taip keltume bendrą paslaugų kokybės supratimą ir standartus rinkoje”.
„Clinic 212“ apyvarta 2016 m. viršijo 1 mln. Eur, ir palyginus su ankstesniais metais, išaugo 44%. Šiuo metu agentūroje dirba 19 darbuotojų. Šiemet agentūra įvertinta Sidabro „plaktuku” tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer“ ir sidabro „strėle” tarptautiniame reklamos festivalyje „Adrenalinas“ už „King & Mouse“ viskio pakuotės sukūrimą bei ypatingąja baltąja „strėle” už geriausią socialinės reklamos idėją.
„digitouch!“ apyvarta 2016 m. siekė 0,87 mln. Eur, ir palyginus su ankstesniais metais, išaugo 112,5%. Įmonė 2016 m. įgyvendino projektų 12-oje skirtingų pasaulio šalių, joje šiuo metu dirba 44 kūrybiniai ir IT specialistai.
Šiuo metu KOMAA Lietuvoje vienija 22 komunikacijos, skaitmenines, viešųjų ryšių, kūrybines ir žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančias įmones. KOMAA yra festivalio „Adrenalinas“ organizatorė, Lietuvos Reklamos biuro steigėja ir aktyvi jo narė. KOMAA priklauso Europos komunikacijos agentūrų asociacijai (EACA, angl. European Association of Communications Agencies).