„Komunikacijos versle tebesitęsia permainų laikotarpis – siaurėja bendrovių specializacija, rinka tampa vis labiau fragmentiška. Tačiau mes išsigryninome savo stiprybes ir sugebėjome kurti klientams vertę – gilų konteksto išmanymą. Tai ir atsispindi praėjusių metų finansiniuose rezultatuose“, – pranešime žiniasklaidai kalba „BVRG Burson–Marsteller“ vadovas Jonas Blinstrubas.
„BVRG Burson–Marsteller“ apyvarta per praėjusius metus augo 78 proc. ir perkopė 1,1 mln. eurų, o pelnas prieš mokesčius padidėjo daugiau nei pusketvirto karto – nuo 49.500 eurų iki beveik 187.000 eurų.
„Komunikacijai naudojama vis daugiau naujų kanalų, bet esmė lieka ta pati – kokybiška komunikacija turi būti verta antraštės, nesvarbu, ar organizuoji renginį, ar vykdai kampaniją socialiniuose tinkluose“, – teigia J. Blinstrubas.
Tarp „BVRG Burson–Marsteller“ klientų yra kompanijos ir organizacijos „Nestle“, „GlaxoSmithKline Lietuva“, „Fazer Lietuva“, „Deichmann“, ESO, Specialiųjų tyrimų tarnyba, „Inreal“ grupė, Šiaulių bankas, „Audimas“, „PZU Lietuva“ ir k.t.
Bendrovės pajamos iš kiekvieno kliento neviršija 10 proc. metinių veiklos pajamų.
„Rekvizitai.lt“ duomenis, „BVRG Burson–Marsteller“ vidutinis atlyginimas 2018 m. kovą buvo 1318,42 euro.