„Per pastaruosius dvejus metus agentūra stipriai pasikeitė: komanda išaugo beveik dvigubai, prisijungė du nauji partneriai, išsiplėtė paslaugos ir mūsų požiūris į komunikaciją bei jos kuriamą vertę. Nuoseklios pastangos ir investicijos davė rezultatą – išauginome klientų ratą, o įmonės pajamos vien 2018 m. kilo 58 procentais. Atėjo laikas šiuos vidinius pokyčius atspindėti ir išorėje, todėl metus pradedame pristatydami naują prekės ženklą“, – sako „co:agency“ vadovas Donatas Bedulskis.

Anot jo, naujame pavadinime atsispindi svarbiausios agentūros vertybės – siekis kurti ilgalaikę partnerystę su klientais ir pagarba pagrįstą kultūrą įmonės viduje. Prekės ženklo pagrindu tapo angliškas priešdėlis „co“ reiškiantis bendrumą, bendradarbiavimą (angl. cooperation, collaboration ir kt.), jis taip pat yra neatsiejama žodžio „komunikacija“ (angl. communication) dalis. Pavadinime ir logotipe naudojamas dvitaškis simbolizuoja dvi partnerystės šalis.

Naująjį „co:agency“ prekės ženklą ir vizualinį identitetą kūrė ženklodaros agentūra „Imagine“ ir jos partnerė, prekės ženklų strategė Indrė Baltušė.

.

Tarp „co:agency“ klientų: „Lidl“, „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, „Pigu.lt“, „Newsec“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Unilever“, „GetJet“, „PlayStation“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Hanner“, „Betsafe“, „Kekava“, „Fitbit“, Wix.com, „Nortal“, „DPD Lietuva“, „Investuok Lietuvoje“ ir kt. Agentūroje šiuo metu dirba 23 specialistai. Įmonei taip pat priklauso 70 proc. skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ akcijų.

2018 m. „co:agency“ apyvarta siekė 2,17 mln. Eurų, o tiesioginės pajamos – 669 tūkst. eurų. Numatoma, kad 2019 m. bendrovės apyvarta perkops 2,5 mln. eurų.