2019 m. „co:agency“ (UAB „Gravitas Partners“) apyvarta išaugo iki 2,88 mln. eurų, o tiesioginės pajamos išliko stabilios – siekė 670 tūkst. eurų. Tuo tarpu „Relevant“ (UAB „Komunikacijos amatininkai“) apyvarta viršijo 200 tūkst. eurų, o tiesioginės pajamos pasiekė 131 tūkst. eurų – 10 proc. daugiau nei ankstesniais metais.
„Po 2018 m. „co:agency“ fiksuoto didžiausio ryšių su visuomene rinkoje augimo, siekusio 57 proc., pernai prioritetais tapo veiklos tvarumo užtikrinimas ir kokybiniai pokyčiai abiejų agentūrų viduje. Tad nors augimas buvo kur kas nuosaikesnis, tačiau atlikome daug svarbių, ilgai planuotų namų darbų, tarp jų – ilgalaikės įmonių vizijos ir išskirtinumo išgryninimas, tai atspindinčių naujų pavadinimų ir prekės ženklų pristatymas“, – pranešime žiniasklaidai sako „co:agency“ partneris Donatas Bedulskis.
2019 m. įmonių grupėje labiausiai ūgtelėjo skaitmeninės rinkodaros paslaugų paklausa.
„Vis daugiau organizacijų tradicinės komunikacijos veiksmus siekia papildyti skaitmeniniais sprendimais – ne tik patrauklaus turinio kūrimu socialiniuose tinkluose, bet ir daugiasluoksnėmis rinkodaros kampanijomis.
Be to, auga suvokimas, kad skaitmeninius kanalus galima efektyviai pasitelkti labai įvairiems tikslams – nuo darbdavio įvaizdžio formavimo iki specifinių interesų grupių pasiekimo. Tai atveria naujas galimybes komunikacijai“, – sako „Revelant“ vadovas Deividas Budginas.
Abiejų agentūrų lūkesčius dėl 2020 metų rezultatų iš esmės pakeitė COVID-19 pandemija ir įvestas karantinas. Anot D. Bedulskio, nors ilgalaikį efektą kol kas vertinti per anksti, tačiau dalį jau suplanuotų projektų, pavyzdžiui tokių, kuriuose komunikacija turėjo būti vykdoma renginių, „gyvų“ pristatymų ar panašia forma, teko atšaukti praktiškai iš karto.
Planus taip pat operatyviai koregavo krizės labiausiai paveiktuose sektoriuose – turizmo, transporto, nekilnojamojo turto – dirbantys klientai.
„Kita vertus, su dalimi klientų darbai netgi suintensyvėjo. Tad realų poveikį metų rezultatams ir aiškesnes tendencijas pamatysime tik antrojo ketvirčio pabaigoje“, – prognozuoja D. Bedulskis.
Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl Lietuva“, „Coca-Cola“, Pigu.lt, Vilniaus miesto savivaldybė, „Luminor investicijų valdymas“, „Camelia“, „Unilever“ prekių ženklai, HP, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „AstraZeneca“, „Henkel“, Wix.com ir kt. „Relevant“ skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikia „eBay“, „Kekava“, „Summer“, „DPD Lietuva“, „Cobalt“, „Penosil“ ir kt.