„Šis sandoris – pats geriausias mūsų ilgamečių pastangų, stiprinant pozicijas rinkoje, įvertinimas. Laikome tai dideliu laimėjimu ir tikimės, kad užmegzta partnerystė plėsis“, – „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.
„Anksčiau „Coroną“ laikėme konkurentu, o dabar jis tapo stipriu partneriu, kuris tikrai praturtins Lietuvos rinką“, – tvirtina M. Horbačauskas.
Alus „Corona“ pirmą kartą išvirtas dar 1927 m. Meksikos alaus darykloje „Grupo Modelo“ ir yra labiausiai pasaulyje eksportuojamas meksikietiškas alus, parduodamas daugiau nei 180 šalių. Tai didžiausias importinio alaus prekės ženklas Lietuvoje, gaminamas už Europos ribų. Jungtinės Valstijoje alus „Corona“ pagal pardavimus yra pačioje lyderių sąrašo viršūnėje.
AB „Volfas Engelman“ atstovauja ne vienam tarptautiniam alaus prekės ženklui Lietuvoje. Šiuo metu bendradarbiaujama su tarptautiniu mastu pripažintais prekės ženklais „Warsteiner“ ir „Köning Ludvig“. Pernai bendrovė pardavė 115,3 mln. litrų gėrimų, iš kurių daugiau nei 70 proc. sudarė alus.
AB „InBev“ yra didžiausia pasaulyje alaus gamintoja, išverdanti daugiau nei 25 proc. viso pasaulio alaus. 2020 m. bendrovė pardavė 53 mlrd. litrų alaus ir turi daugiau nei 500 prekių ženklų asortimentą, kuriame yra „Corona“, „Budweiser“, „Stella Artois“, „Leffe“, „Becks“ ir „Hoegaarden“.