Lietuvos dizaino prizas „Geras dizainas“ – tai nacionalinis konkursas, skirtas geriausiems šalies dizaino pavyzdžiams atrasti ir paminėti. Šiais metais konkursui gauta daugiau nei 250 dalyvių paraiškų.

„Jau aštuntus metus iš eilės dizaino srities suburiančios iškilmingos apdovanojimų ceremonijos metu buvo apdovanoti geriausi šių metų dizaino darbai 10-yje kategorijų. Nugalėtojus, kaip ir kasmet, išrinko nepriklausoma užsienio komisija. Papildomai įteiktas inovatyviausio projekto prizas bei publikos favoritas, išrinktas balsavimo internetu metu“, – pasakoja „Geras dizainas“ projektų koordinatorė Eglė Žiūkaitė.
Anot jos, šių metų vertintojų komisiją sudarė dizaino srities ekspertai iš Šveicarijos, Lenkijos, Slovėnijos ir Austrijos: Lenkijos dizaino savaitės vadovė ir interjero studijos įkūrėja Paulina Kisiel, Dominicas Strumas – dizaino agentūros savininkas iš Ciuricho, Manca Matičič Zver – Dizaino ir Inovacijų centro vadovė ir Dizaino fakulteto dekanė iš Slovėnijos bei Martinas Foessleitneris – informacijos dizaino žinovas ir „hi-pe.at“ agentūros įkūrėjas.
„Po apdovanojimų ceremonijos Taikomosios dailės ir dizaino muziejuje Vilniuje rugsėjo 18 d. duris atveria ir konkurso nugalėtojų darbų ekspozicija, kuri veiks iki rugsėjo 29 d. Šiais metais Lietuvos dizaino forumo organizuojama konkurso darbų paroda, surengta bendradarbiaujant su Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA), tapo Inovacijų savaitės renginių ciklo prioritetine dalimi“, – dalijasi E. Žiūkaitė.
Nacionalinio dizaino konkurso „Geras dizainas“ metu 11-oje kategorijų pirmąsias vietas laimėjo šie darbai ir kūrėjai:

Mados aksesuarai – Daliaus ir Rasos Ilginių kūrinys „Nerimas“.

Kostiumo dizainas – Karinos Pangonytės drabužių kolekcija „No More“.

Interjero elementai – gamintojas: UAB „Riešės baldai“, „Toota“ (Justė Žibūdienė, Dominyka Šulcaitė) ir jų darbas „Play“.

Interjeras – užsakovas UAB „Lonas“, „2XJ architects“ (Jokūbas Jurgelis ir Jurga Marcinauskaitė) ir kūrinys „Lonas“.

Koncepcija – Simonas Milišauskas „Chrono“.

Vizualinis identitetas – užsakovas AB „Vilniaus pergalė“, kūrėjai Martynas Bacvinka, Ugnė Akstinaitė, Marius Kneipferavičius ir jų darbas „Tröösik“ guminukų pakuotė.

Leidinys – užsakovas Lietuvos kultūros institutas, „Godspeed Branding“ knyga „How the Future King of England Ate Peacock in Vilnius“.

Produkto ir industrinis dizainas – Karolina Petraitytė „Chem Tokens“.

Baldai ir apšvietimas – užsakovas UAB „Sedes Regia“, dizaineris Kazuko Okamoto, kūrinys „Ripple“.

Paslaugų ir socialinis dizainas – „Andstudio“ studijų apsikeitimo programa.

Publikos favoritas – „Vizualinis identitetas Vilniaus universiteto 440 metų gimtadieniui“. Dizaineriai „Andstudio“ ir Karolis Strautniekas, užsakovas Vilniaus universitetas.