Komunikacijos konsultantas Tomas Kirša sako, kad „Gym+„ reklama akivaizdžiai siekė dėmesio. „Juk skambius „Call to action“ (pardavimus skatinančias frazes) geriausiai sukuria toksiškos klišės. Iškart sukelsi potencialiam klientui gėdą – juk bobos ir čiuvai nežiūrės“, – ironizuoja jis.

„Ne tik per giminės balius gali išgirsti tokias mielas „kultūrinio paveldo“ frazes kaip „Antai kaip pasitaisęs, gal nevalgyk“, „o kažkas rytais mėgsta bandeles“, „valgyk daugiau, nes per sportus matosi tik kaulai“, „Ar motina nemato, kas iš tavęs liko“. O reklamytės apie protą ir sveikesnį kūną nesinorėjo pasileisti? Maketas juk išties skoningas“, – pastebi T. Kirša.

Politikas Tomas Vytautas Raskevičius, taip pat atkreipęs dėmesį į šią reklamą, feisbuke rašo, kad ji – akivaizdžiai kelianti diskusiją.

„Socialiniuose tinkluose jau kyla bruzdesys, ar šie retoriniai klausimai nesuponuoja, kad „iš tikrųjų“ graži moteris ar gražus vyras yra vien tik apie sveiką, įgalų, raumeningą ir „pasportavusį“ kūną. Suprask, gyvename „tuštučių“ visuomenėje, kur žmogaus vertę apibūdina vien tik jo ar jos sekėjų skaičius socialiniuose tinkluose“, s – svarsto jis ir dalinasi asmenine istorija, kad ir pats nemažai sportuoja ir nevengiu „Instagram“ paskyroje įsikelti nuotraukų iš salės „be marškinėlių“. „Gal kai kam tai atrodo kaip „tuštybės mugė“, man kiekvienas patiktukas po tokia nuotrauka yra savotiška pergalė prieš praeities „demonus“, – prisipažįsta jis.

„Todėl „Gym+“ reklamą vertinu kaip labai sveiką provokaciją pasikalbėti apie tai, kokią žalą kiekvienam iš mūsų sukelia toksiški lyčių stereotipai. Gal rudens sezone turėsime daugiau motyvacijos gyventi sveikai, reguliariai sportuoti ir atsisakyti žalingų įpročių. Ir į sporto salę ateis daugiau žmonių, kurie nori ne „gražiai atrodyti“, o tiesiog „gerai jaustis“. To visiems mums ir linkiu“, – rašo T. V. Raskevičius.

Gym+“ direktorius Mantas Badikonis atkreipia dėmesį, kad kampanijoje naudojami tiek vyriškas, tiek ir moteriškas personažai, kurie veikia vienu metu ir tai būtina įvertinti kaip pilną kontekstą.

„Tai – humoristinė reklama, skatinanti sportuoti. Joje nėra nieko įžeidžiančio. Skatiname sportuoti tiek vyrus, tiek moteris, nes sportas mus padaro gražesnius vidumi ir išore, gerina sveikatą, pakelia nuotaiką, ugdo valią, suteikia energijos, ne tik suteikia harmoningas kūno formas. Visa tai kartu ir yra grožis.

Šmaikščios, ryškios, nuotaikingos reklamos yra mūsų prekės ženklo DNR. Jos yra mėgiamos gausios „Gym+“ narių bendruomenės ir smarkiai prisideda prie mūsų sėkmės istorijos – per kelerius pastaruosius metus tapome didžiausiu, sparčiausiai augančiu, moderniausiu sporto klubų tinklu Lietuvoje“, – komentuoja jis.

„Visuomenė įvairialypė ir žmonės turi teisę reikšti savo nuomonę. Vienok, perdėtai reaguodami į kiekvieną neigiamą komentarą, ypač socialiniuose tinkluose, juos sureikšmindami, tikrai iškreiptume situaciją. Humoras turi teisę gyvuoti viešojoje komunikacijoje“, – pabrėžia M. Badikonis.