„Inspired UM“ rūpinsis KTU rinkodaros kampanijų skaitmeninės reklamos planavimu ir pirkimu socialiniuose tinkluose, naujienų ir specializuotuose portaluose, konsultuos planuojant ir įgyvendinant rinkodaros veiklas.
„Džiaugiamės, kad pratęsime pernai užsimezgusią partnerystę su „Inspired UM“. Universitetas gyvena nuolatiniame pokytyje, reikia labai greitai reaguoti į situaciją rinkoje, atsižvelgti į tikslinių auditorijų poreikius, informaciją pateikti jiems patrauklia forma, išsiskirti iš kitų rinkos dalyvių netradiciniais sprendimais.
„KTU profesionalus požiūris į komunikaciją yra geras pavyzdys visai švietimo sistemai. Mes džiaugiamės, kad „Inspired UM“ žinios ir patirtis prisidės prie efektyvios aukštojo mokslo komunikacijos Lietuvoje ir vieno iš didžiausių šalies universitetų stiprinimo,“ – sako Vasaris Oržekauskas, „Inspired“ UM direktorius.
Kauno technologijos universitetas (KTU), kilęs iš 1922 m. įkurto Lietuvos universiteto, yra lyderiaujantis plačios aprėpties universitetas, glaudžiai bendradarbiaujantis su verslu. KTU vykdomos inžinerijos, technologijos, fizinių, humanitarinių, socialinių mokslų ir menų krypčių tarptautinio lygio studijos ir moksliniai tyrimai.
„Inspired UM“ – žiniasklaidos pirkimo ir planavimo lyderė Lietuvoje, atstovaujanti pasaulinį UM tinklą.
Agentūra įkurta 2007 m. savo veikloje remiasi mokslu pagrįstais efektyyvumo principais. „Inspired UM“ šiuo metu vienija per 70 profesionalų, teikiančių paslaugas apimančias media planavimą ir pirkimą, duomenų analitiką, socialinę komunikaciją, interaktyvius sprendimus ir srautų optimizavimą.