Kaip pakeisti rinkoje nusistovėjusius stereotipus ir paskatinti moteris atrasti karjeros kelią „tech“ srityje? Į šį klausimą Palangoje įsikūrusioje bendrystės erdvėje „3O – Out Of Office“ bandė atsakyti jaunieji talentai, padedami reklamos profesionalų. Jau ketvirtą kartą reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ ir šiemet „3O – Out Of Office“ organizuojamame kūrybiniame maratone „Creative Brief Contest“ jie ieškojo kūrybinio sprendimo reklamos kampanijai, kuriai šiais metais užduotį suformavo „Women Go Tech“ – mentorystės bei technologijų turinio programa, burianti virš 12 000 „tech“ srities narių bendruomenę Lietuvoje ir Latvijoje.
Kūrybinis maratonas vyko net keturias dienas. Pirmoji diena buvo skirta teorijai – dalyviai klausė paskaitų, pranešimų ir kūrybinės užduoties pristatymo. Antrą ir trečią dieną, konsultuojami tokių mentorių kaip „New!“ kūrybos vadovė Aistė Jūrė, „Marios“ kūrybos vadovė Renata Šarkauskaitė, „Not Perfect Vilnius“ kūrybos vadovas Marius Lukošius, „Clinic 212“ vykdantysis kūrybos vadovas Mantas Velykis, dalyviai praktiškai darbavosi prie savo idėjų, kurias pristatė ketvirtąją dieną. Geriausią idėją pasiūlę Aidaras Lavrinovičius ir Mykolas Mirzinkevičius buvo apdovanoti 7700 eurų stipendija dviems reklamos kūrybos kursui.
„Iki Palangos atvedė noras pramankštinti smegenis, kurios spėjo aptingti nuo užklupusio karantino, praplėsti kūrybinių pažinčių ratą ir laimėti stipendiją. Pavyko. O dabar smagu žinoti, ką veiksi ateinantį pusmetį, ir kaip, galbūt, gali atrodyti tavo tolimesnė karjera,“ – reklamos kūrybos studijų pradžios nekantriai laukia Mykolas.
Antrą konkurso vietą ir 3850 eurų stipendiją studijuoti laimėjo Greta Venckūnaitė ir Sabina Zakharchenko „Pagrindinė idėja yra parodyti tikslinei auditorijai, kad IT darbo sfera nėra tokia tolima ir nesuprantama, kaip dauguma galvoja. Todėl mes vaizduojame kasdienes situacijas, kuriose kiekvienam iš mūsų greičiausiai teko pabuvoti. Tuo norime parodyt, kad technologijų sferos nereikia bijoti ir galvoti, kad tu negali joje dirbti, nes ir taip jau kai kurias IT darbo užduotis kiekvienas darome eilinėse gyvenimo situacijose“, – pasakoja merginos.
„Buvo likusios dvi valandos iki idėjos pridavimo termino, turėjome pasiruošę „saugią“ idėją, bet tada kažkas nutiko. Kilo nauja. Nebebuvo laiko pasitarti su mentore, tačiau šia idėja tvirtai tikėjome – jausmas toks, kad ji jau kelias dienas krebždėjo galvose, tiesiog atėjo metas kai visi fragmentai susidėliojo į bendrą vaizdą. Visos idėjos pagrindas – noras būti norimam. Dėmesys. Tai universalu visiems, todėl galima nuspėti žiūrovų reakciją ir nukreipti ją norima linkme – sugretinome pažangias technologinio sektoriaus bendroves su neatstojančiais vaikinais. Kas nenorėtų tokios karjeros, kurioje darbdaviai varžosi dėl tavęs lyg pamišę vaikinai?“ – savo idėją komentuoja trečios vietos – 2540 eurų stipendijos laimėtojai Juozapas ir Vincas Mikulėnai.
Visos idėjos bus perleistos „Women Go Tech“, kuri pristatys kampanijos konceptą viešai ir jį įgyvendins. Dalinamės kūrybinio maratono akimirkomis.
Renginio organizatoriai: The Atomic Garden Vilnius, 3O - Out Of Office
Renginio partneriai: Women Go Tech, Palangos miesto savivaldybė
Renginio rėmėjai: Synthesis, Google.org, RĄŽĖ
Renginio informacinis partneris: Delfi
Renginio internetas: Telia
Renginio vežėjai: CityBee, LTG Link