Visos šalys, kuriose veikia „JCDecaux“, kas mėnesį dalyvauja geriausios inovacijos konkurse. Balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai, tačiau už savo šalies inovaciją balsuoti negalima. Šį kartą Lietuva konkuravo su tokiomis šalimis kaip Australija, Kinija bei Portugalija ir gavo daugiau nei trečdalį visų balsų. Kinija ir Australija įeina į 10 didžiausių pasaulio lauko reklamos rinkų.
Kampanija vyko Klaipėdoje, Jūros šventės metu, ir išsiskyrė savo žaismingumu – miestiečiai ir svečiai, pasinaudoję specialia meškere, galėjo susižvejoti daugybę prizų tiesiai iš reklaminės kolonos. Per šventinį savaitgalį buvo „sužvejota“ virš 800 prekybos centro „Banginis“ dovanų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Sėkmingi inovatyvūs sprendimai yra tie, kurie įtraukia žiūrovą. Šiuo atveju, mes išpildėme populiarų posakį „Neduok žuvies, duok meškerę“. Džiaugiamės, kad kartu su partneriais prisidėjome prie puikios šventinės nuotaikos, – sako „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.
Pasak prekybos centrą „Banginis“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros departamento vadovės Ievos Goštautaitės-Gedutės, „Banginis” Klaipėdoje šiemet mini ypatingus – dešimtuosius veiklos metus, kuriuos norėjosi užfiksuoti išskirtinėmis reklamos priemonėmis bei ištikimiausiems „Banginio” lankytojams padovanoti nemokamą pramogą – švęsti drauge: „Džiaugiamės, kad inovatyvios ir išskirtinės idėjos ne tik patiko susirinkusiems į bene didžiausią miestiečių šventę metuose, tačiau ir buvo įvertintos pasauliniu mastu.“
„JCDecaux Lietuva“ tai jau ketvirtas apdovanojimas per pastaruosius 2 metus. Kompanija taip pat neseniai įdiegė lauko reklamos inovaciją: Vilnius tapo pirmuoju Baltijos šalių miestu, kuriame galima išvysti skaitmenines reklamos vitrinas su realiuoju laiku pateikiama informacija.