Jungtinėse Amerikos Valstijose socialinėje reklamoje, raginančiose skiepytis nuo Covid-19, į žmones kreipiasi net keturi buvę prezidentai ir jų antrosios pusės: Barackas Obama su žmona Michelle, Billas ir Hillary Clintonai, George W. Bushas ir jo žmona Laura, Jimmy Carteris ir jo žmona Rosalynn. Jie pabrėžia: norint, kad pandemija greičiau baigtųsi, reikia pasiskiepyti, ir patys rodo tai darantys.
Į visuomenę besikreipiantys buvę prezidentai pasidalina ir savo asmeniniais norais. „Noriu aplankyti Michelle mamą, ją apkabinti ir pasveikinti su gimtadieniu“, – sako B. Obama. G. W. Bushas prisipažįsta nekantraujantis, kol vėl galės žiūrėti beisbolą pilnoje aikštėje žiūrovų.
Kiek anksčiau eteryje jau pasirodė kitos socialinės reklamos, kuriose jautriai kalbama apie tai, kad žmonėms kyla klausimai, ar jie turėtų skiepytis, ar tai saugu, ar taip nerizikuosi savo artimųjų sveikata. Video klipe pabrėžiama, kad tokie klausimai – visiškai normalu, bet kartu užtikrinama, kad vakcinos yra visiškai saugios, jos padės išsaugoti gyvybes ir nukreipiama į tinklapį, kuriame galima rasti daugiau informacijos.
Šiose reklamose galima matyti skirtingų etninių grupių atstovus, kad kiekvienas JAV visuomenės narys jose pamatytų tuos, su kuriais tapatinasi.
Didžioji Britanija net ir šioje situacijoje lieka ištikima britiškam humorui. Šiai rinkai sukurtose reklamose nusifilmavo garsusis dainininkas Eltonas Johnas ir aktorius Michaelas Caine`as. Reklamoje rodoma, lyg Eltonas Johnas dar tik būtų tikrinamas, ar tinka šiai reklamai, ir daro, ko paprašytas, netgi, pavyzdžiui, vaidina Michaelą Caine`ą.
Škotiškoje socialinėje reklamoje matome skirtingus žmones – medikus, sportininkus, skirtingų profesijų ir skirtingų amžiaus grupių atstovus. Jie pasakoja apie vakcinos svarbą ir tai, kaip ji padės grįžti į įprastą gyvenimą.
Australija pasirinko animuotą versiją, kurioje dėsto mokslu grįstus faktus, dar kartą parodančius, kad skiepytis yra saugu ir būtina, norint išeiti iš pandemijos krizės.
Italija žadina šviesias žmonių emocijas ir kviečia viltingai žiūrėti į ateitį: socialinėje reklamoje pasakojama apie laukiantį atgimimą, sustiprėjimą, o žmonės kviečiami skiepytis paviljone, kurio architektūra – lyg pražystančios gėlės.
Prancūzijoje į žmones kreipiamasi taip pat jiems artimu stiliumi – skambant prancūziškai muzikai rodoma, kaip močiutė vėl susitinka su artimaisiais. Vėliau paaiškėja, kad tai įvyks netrukus po to, kai ji pasiskiepys.
Primename, kad socialinė kampanija prasidėjo ir Lietuvoje. Joje skiepytis ragina medikai.