„L`Oreal“ rinkodaros vadovas Vakarų Europoje Stephane Berube portalui „Marketingweek“ teigė, kad, jų nuomone, kompanijos, tiesiog parduodančios produktus, ateityje nebus sėkmingos – vietoj to jos turi siūlyti paslaugas ir stengtis pritraukti kuo daugiau vartotojų ir didinti jų įsitraukimą.

„Mūsų kompanija „L`Oreal“ pardavinėjo produktus 110 metų, tačiau dabar mums reikia pradėti pardavinėti paslaugas“, – kalbėjo S. Berube konferencijoje „Festival of Marketing“.

Siekdama šio tikslo „L`Oreal“ šių metų kovą įsigijo kompaniją „Modiface“, kuri teikia papildytos realybės grožio paslaugas, tai yra, pavyzdžiui, kuria programėles, kurios leidžia virtualiai išmėginti skirtingus makiažus, šukuosenas ir pan.

Tiesa, S. Berube pripažino, kad nors tokios priemonės smarkiai išaugino vartotojų įsitraukimą, kol kas dar nėra aišku, kokią įtaką tai daro pardavimams. Visgi, jie tiki, kad žengti šiuo keliu yra teisingas žingsnis.

S. Berube pasakojo, kad sprendimą keisti kryptį ir pradėti skaitmeninę transformaciją priėmė kompanijos generalinis direktorius Jean Paul Agon dar 2014 metais. Šie metai kompanijos istorijoje buvo vieni sėkmingiausių.

„Tais metais smarkiai augome, užėmėme labai didelę rinkos dalį. Tikėjomės, kad vadovas mus pasveikins ir mums padėkos, ką jis ir padarė, bet taip pat pridėjo, kad mes viską darome neteisingai ir viską reikia keisti iš esmės. Pagalvojęs supratau, kad jis teisus. Turime keisti viską, kol dar ne vėlu. Tai apėmė mūsų įėjimą į rinką, pasirenkamas medijų priemones – viską“, – sakė S. Berube.

Tuo metu, 2014 metais, „L`Oreal“ turėjo 300 skaitmeninių specialistų – šiuo metu jų skaičius siekia dešimt kartų daugiau, apie 3 tūkstančius.

„Mes būtume negalėję to padaryti, neturėdami vidinių ekspertų. Neįmanoma transformuoti kompanijos tik su išorės konsultantais ir agentūromis“, – teigė S. Berube.