„Burger King“ „Socialinio atstumo mėsainis“ (Social Distancing Whopper). Greitojo maisto restoranas neseniai pristatė naują mėsainį, kuris atrodo kaip įprastas mėsainis, tačiau sudėtyje turi trigubai daugiau svogūnų ir žada „visus žmones laikyti toliau nuo jūsų“.
Agentūros „Wunderman Thompson“ sukurta idėja buvo įgyvendinta „Burger King“ restoranuose Italijoje, kur ir galima įsitikinti, ar šio mėsainio efektyvumas pateisina jo pavadinimą.
Vokiečių restorano socialinio atstumo skrybėlės. Restoranas, esantis Šverino mieste, sugalvojo originalų ir šypseną keliantį būdą, kaip laikytis socialinio atstumo taisyklės, kai po ilgos pertraukos Meklenburge-Pomeranijoje maitinimo įstaigoms buvo leista atgaivinti savo veiklą.
Restorano svečiams buvo pasiūlytos specialios „socialinio atstumo“ kepurės su viršuje pritvirtintomis ryškių spalvų lazdelėmis, kad klientams būtų primintos saugos taisyklės.
Analogiškos „Burger King“ socialinio atstumo karūnos. Toje pačioje Vokietijoje greitojo maisto restoranas savo klientams sukūrė didžiules kartonines karūnas, kurias užsidėję klientai tikrai nepamirš vieni nuo kitų laikytis atokiau.
„Socialinio atstumo karūna „pasidaryk pats“ buvo įdomus ir žaismingas būdas priminti mūsų svečiams, kad jie turi būti toliau vieni nuo kitų, kol mėgaujasi maistu restoranuose“, – „Burger King“ atstovas pasakojo „Business Insider“.
Savo „Facebook“ paskyroje greitojo restorano padalinys Vokietijoje pasidalino karūnų nuotrauka su žinute: „Laikykis socialinio atstumo kaip karalius“.
Tailando restoranas prie stalų „pasodino“ pieštinius drakonus. Siekdami išlaikyti socialinį atstumą, klientai sėdi ne šalia vienas kito, o šalia ryškiai žalio drakono.
Vietnamiečių restoranas Tailande pasodino prikimštas žaislines pandas. Iš pradžių, pasak „Business Insider“, restoranas pastatė po vieną kėdę prie kiekvieno stalo, tačiau vėliau nusprendė, kad sėdėdamas prie jų jautiesi pernelyg izoliuotas, todėl savininkas pridėjo prie jų po prikimštą pandą.
Merilende sukurti „buferiniai stalai“ įdomesniam baro potyriui. Restoranas „Fish Tales“, esantis Ocean City mieste, Merilendo valstijoje, planuoja pastatyti tokius „buferinius stalus“, kai tik restoranui bus leidžiama atsidaryti.
Stalus sukūrė „Revolution Event Design & Production“, atsižvelgiant į socialinio atstumo poreikį.
„Visa idėja yra tiesiog priversti žmones šypsotis ir suteikti jiems vilties bei nuveikti ką nors linksmo“, – „Insider“ pasakojo restorano savininkė Donna Harman.
Prancūzų restoranas testuoja didžiulius plastikinius skydus. Prancūzų dizaineris Christophe Gernigonas sukūrė milžiniškus plastikinius skydus „Plex'Eat“, kad apsaugotų žmones nuo užsikrėtimo COVID-19. Skydas visiškai izoliuoja asmenį ir jo valgymo zoną nuo kito asmens. Šiuo metu gaubtai yra išbandomi restorane „H.A.N.D.“
Kaip praneša „Business Insider“, dizaineris jau sulaukė daugiau nei 200 užklausų iš restoranų kitose penkiose šalyse.
Virdžinijos restorane 1940 m. stiliaus manekenai „pasodinti“ prie tuščių stalų. „Inn at Little Washington“ restoranas, esantis Vašingtone, pertvarkė savo dizainą, ir dabar prie tuščių stalų galite pamatyti manekenus.
Restorano šefas Patrikas O'Connelis bendradarbiavo su vietos teatru, kurdamas šią idėją ir įsigydamas manekenus.
Žadama, kad restoranui atsidarius, aptarnaujami bus ir jo lankytojai, ir manekenai.
Animacinio serialo epizodas apie socialinį atstumą. „Riko ir Morčio“ (Rick and Morty) bendraautoris Justinas Roilandas sukūrė animacinį serialą „Saulės priešingybės“ (Solar Opposites) apie ateivių šeimą, bandančią išgyventi žmogaus užkrėstoje planetoje, vadinamoje Žeme.
Viename iš epizodų vaizduojama, kaip ateiviams pavyksta laikytis socialinio atstumo, ką jie tuo metu veikia ir kaip stengiasi neišprotėti.
Reklama, kurią galite perskaityti tik esant dviejų metrų atstumui. Suomių maisto tiekimo kompanija „HOK-Elanto“ pirmajame „Helsingin Sanomat“ laikraščio puslapyje patalpino optinę iliuziją – žinutę, kurią galima perskaityti tiktai laikantis dviejų metrų atstumo, praneša „Adweek“.
Pinigai, kava ir maistas yra paduodami klientams rankų darbo čiuožyklos pagalba. Kylio mieste, Vokietijoje esanti kavinė sugalvojo būdą, kaip palaikyti reikiamą atstumą tarp darbuotojų ir klientų: sukonstravo medinę čiuožyklą, į kurią baristos įstato pagamintą kavą ar maistą, o klientai gali įdėti ten pinigus. Taip išvengiama tiesioginio kontakto ir klientai mėgaujasi norima kava bei maistu.
Prancūzijos karaokės televizijos laida studijos žiūrovus pakeitė manekenais ir balioninėmis lėlėmis. „The Independent“ praneša, kad pradėjus ir vėl filmuoti pramoginę prancūzų televizijos laidą, buvo laikytasi saugos nurodymų ir neleidžiama studijos pripildyti vien gyvais žiūrovais. Kūrėjai nusprendė pripildyti studiją manekenais ir lėlėmis, pagamintomis iš balionių. Studija atrodo, kaip ir tikėtasi, užpildyta ir spalvinga, tačiau vaizdas kai kur šiek tiek primena siaubo filmus.
Pietų Korėjos nacionalinė futbolo komanda stadioną užpildė sekso lėlėmis. O štai Pietų Korėjoje futbolo stadiono palaikymo tribūnose vietoje mados manekenų ar balioninių lėlių buvo panaudotos sekso lėlės, kurias tiekė Pietų Korėjos įmonė, gaminanti žaislus suaugusiems.
Pasak „Bemorepanda“, „FC Seoul“ teigė, neva jiems šios lėlės pasirodė labai „žmogiškos“ ir atsiprašė žiūrovų už šį nesusipratimą.