Šią savaitę „Laima“ savo komandos vardu išplatino viešą atsiprašymą. „Mūsų kompanija nežinojo, kad saldainių pakuotės dizainą įkvėpė K. Žukauskaitės darbai, todėl norime perduoti mūsų padėką už tai, kad ji sutiko toliau su mumis dirbti ir priimti komensaciją iš dizaino agentūros už visus sukeltus nepatogumus. Kaip ilgą istoriją turintis prekės ženklas mes labai vertiname tautinį folklorą, saugome nacionalines vertybes. Tikime, kad K. Žukauskaitės sukurti simboliai yra labai gražūs ir puikiai atspindi Lietuvos paveldą ir folklorą, ir jie puikiai charakterizuoja Lietuvos šimtmečio minėjimo šventę „Laimos“ produktuose“, – sako „Laimos“ viešųjų ryšių vadovė Lineta Mikša.
K. Žukauskaitė, kuriai priklauso prekės ženklas „KataKiosk“, sakė besidžiaugianti, kad buvo rastas bendras sprendimas. „Džiaugiuosi galėdama pranešti, jog išsprendėme situaciją su šokolado gamintoja „Laima“, kuri, pripažinusi peržengtas ribas, neliko klaidoje ir visomis pajėgomis ją sprendė. Nors didelė dalis kaltės krenta dizaino agentūrai, aptarnavusiai „Laimą“, įmonė vis tiek prisiėmė visą moralinę atsakomybę ir – tikiu, nuoširdžiai – manęs tiek privačiai, tiek viešai, atsiprašė. Šiuo metu mano autorinės teisės nebėra pažeidžiamos, už jas buvo deramai atsilyginta“, – feisbuko paskyroje rašo ji.
„Naudodamasi proga priminsiu, jog jei radote patikusį piešinį internete, visuomet prisiminkit, jog internetas pats nieko nepiešia – kiekvienas piešinys, logotipas ar fotomontažas yra kažkieno sukurti ir jei jums tas kūrinys patiko ir jūs norite jį komerciniais tikslais panaudoti, geriausia yra kreiptis tiesiai pas to piešinio autorių“, – ragina K. Žukauskaitė.