„Velniškas greitis, dangiškas greitis, važiuoju pas tave, „LastMile“ – pas tave. Prekės surinktos, nieko nelaukęs greitai būsiu čia“, – dainuoja N. Pareigytė, su kurjeriu išskirtiniu automobiliu vykstanti pas pirkėjus.
Pasak Ievos Balkevičiūtės, „LastMile“ rinkodaros vadovės, naujoje kampanijoje siekta įgarsinti tai, ką labiausiai vertina prekių pristatymo į namus patogumais besinaudojantys klientai.
„Ši sritis pasižymi ypač dideliais ir energingais pokyčiais. Tam, kad būtume jų priešakyje, nuolatos darome klientų apklausas ir aiškinamės, kodėl jie renkasi mūsų paslaugas. Greitas pristatymas yra absoliutus lyderis tarp atsakymų, todėl pagrindinė mūsų vertybė – pristatymas iki durų vos per 1 valandą – pasufleravo ir naujos nuotaikingos, įsimenančios kampanijos idėją“, – sako I. Balkevičiūtė.
Daina pasirinkta ne tik dėl „LastMile“ gerai tinkančių žodžių, bet ir jos atpažįstamumo. 2006 m. pasirodžiusį kūrinį gerai prisimins didžioji dalis pirkėjų, o nostalgiškus jausmus sukeliančios reklamos padeda kurti dar tvirtesnį ryšį su klientais.
„Įvairios komunikacinės ir įsimenančios kampanijos mums padeda pasiekti išsikeltų tikslų, tačiau jos neduotų vaisių be tinkamo kasdienio darbo. Tos pačios pirkėjų apklausos rodo, kad mūsų paslaugos vertinamos ir dėl dar vieno išskirtinumo – galimybės realiu laiku pasirinkti prekės alternatyvą. Taip pat pirkėjams svarbu ir galėti papildyti krepšelį net surinkimo metu bei rinktis iš gausaus asortimento“, – apie apklausų rezultatus pasakoja I. Balkevičiūtė.
Naujos reklaminės kampanijos proga nauji klientai sulauks ir dovanos – jiems bus taikoma 40 proc. nuolaida pirmajam maisto prekių užsakymui, kurį „LastMile“ pristatys nemokamai vos per vieną valandą.
„Matome, kad konkurencingos kainos, gerų įkainių arba išvis nemokamas pristatymas taip pat turi labai daug įtakos pirkėjų apsisprendimui. Todėl kiekvieną savaitę atnaujiname specialius pasiūlymus daugiau keliasdešimtyje įvairių parduotuvių, iš kurių asortimento gali rinktis mūsų klientai. Mums aktualu, kad pirkėjai galėtų sutaupyti, o jų apsipirkimas būtų kuo sklandesnis ir greitesnis“, – pažymi Tadas Norušaitis, „LastMile“ vadovas ir bendraįkūrėjas.
„LastMile“ vadovo teigimu, dar geresnės pirkėjų patirties siekiama ir inovatyviais būdais. Šią vasarą visiškai pasiteisino trijų prekes pristatančių autonominių automobilių išvažiavimas į
Vilniaus miesto centro gatves. Tai tapo technologine naujiena ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje, o jos patogumus pirkėjai netruko išnaudoti.
„LastMile“ platforma šiuo metu turi daugiau nei 300 tūkst. registruotų vartotojų Lietuvoje. Jie gali rinktis produktus iš daugiau nei 40 partnerių parduotuvių, o asortimentą bendrai sudaro daugiau kaip 30 tūkst. prekių.
„LastMile“ priklauso prekybos tinklui „Iki“, kartu jie yra dalis tarptautinės „Rewe“ grupės, dirbančios 21 Europos šalyje ir turinčiai apie 380 tūkst. darbuotojų.