Pirmieji vaizdo klipai su trimis herojais jau šią savaitę pasirodo televizijos eteryje. Tačiau visi norintys sulaukti vaizdo reportažų ir reklamos internete bei socialiniuose tinkluose vis dar kviečiami registruotis „Labas“ tinklapyje ir papasakoti apie savo iniciatyvą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Esame tikri – ne tik mes, bet ir daugybė Lietuvos žmonių yra pavargę nuo tuščio pramoginio turinio internete. Nutarėme žengti į prasmingesnę sritį. Reklamai skirtu eteriu bei kūrybiniais pajėgumais dalinamės su žmonėmis, kuriems labiausiai reikia palaikymo ir žinomumo. Tai – jauni, drąsūs ir atkaklūs optimistai, vykdantys savo misiją. Jiems svarbu, kad žmonės apie juos išgirstų, sužinotų, kaip galėdami prisidėtų“, – teigia „Labas“ prekės ženklo vadovas Aleksandr Spicyn.
Rūpinasi paliktais šunimis
Viena iš reklamos herojų – „šuniukų fėja“ vadinama Skaistė Svidraitė („Instagram“: suniuku_feja_skaiste), savo sodyboje Rietavo rajone glaudžianti šeimininkų netekusius šunis ir ieškanti jiems naujų namų.
„Tikiuosi, kad su „Labas“ komandos pagalba pavyks pasiekti daugiau žmonių ir padovanoti šunis – šiuo metu iš dvidešimties gyvenančių mano kieme trylika ieško namų“, – viliasi S. Svidraitė.
Nuo paauglystės su šiais gyvūnais dirbanti Skaistė pati skynėsi savo kelią: pradėjusi nuo savanorystės prieglaudoje ir šunų vedžiojimo, dabar keturkojus ne tik glaudžia ir dovanoja, bet ir kerpa kirpykloje „Švarus arba laimingas“. Kirpyklos pajamos padeda išlaikyti šunis ir arklius, kuriuos, žmonių apleistus, ji taip pat priglaudžia ir jais rūpinasi.
„Reklamą laikau vertinga, nes joje bus „baisiasnukiais“ pravardžiuojamų šunų. Juk Stafordšyro terjerai, pitbuliai, šių veislių mišrūnai dažniausiai nerodomi“, – kalba šunų žinovė.
Žmones su negalia skatina sportuoti
Kitas reklamos herojus – žmonių su negalia sporto klubo „Paradoksas“ komandos narys, sportininkas Ramūnas Rojus („Instagram“: r0jus). Jis sako, kad Lietuvoje sportuoja vos keli procentai žmonių su negalia, todėl nori juos padrąsinti.
„Yra ir sveikų žmonių, kurie nenori sportuoti. Bet žmonės su negalia patiria dar ir papildomą barjerą. Jiems reikia daug drąsos parodyti savo negalią. Puikiai juos suprantu – kažkada ir pats taip jaučiausi“, – prisimena dabar rutulio stūmime besitreniruojantis sportininkas.
Jis pasakojo, kad augdamas kaime jautėsi esąs toks vienintelis, nes aplink nebuvo žmonių, kaip ir jis nešiojančių kojos protezą, nei apskritai žmonių su fizine negalia. Todėl sportuodavo su sveikaisiais.
„Kai persikrausčiau į Klaipėdą ir prisijungiau prie žmonių su negalia sporto klubo „Žuvėdra“, ruošdamasis pirmosioms treniruotėms eidavau persirengti atskirai, kad niekas manęs nematytų. Tačiau kiti klubo nariai mane padrąsino. Matydamas, kad jie nebijo nusiimti protezo, parodyti savo kūno, nustojau bijoti ir aš“, – kalbėjo R. Rojus.
Pašnekovas priduria, kad viešumas, matomumas – labai svarbu, nes skatina supratingumą ir žmonėms su negalia suteikia daugiau visuomenės palaikymo.
Tvariam mažam verslui – atspirties taškas
„Labas“ reklamose taip pat pamatysite „Luz Love“ („Instagram“: luzlove.earth) įkūrėjas. Jos surenka didžiųjų prekių ženklų dėl akiai sunkiai pastebimų netobulumų nepriimtus tvarios keramikos gaminius iš Portugalijos ir parduoda už prieinamą kainą. Nedidelį verslą „Luz Love“ įkūrę keturi draugai tvarių medžiagų ir šiuolaikiško dizaino lėkštes, dubenis ir puodelius vežioja po turgus skirtinguose Lietuvos miestuose, o jei siunčia perkantiems internetu – supakuotus į anksčiau jau naudotą pakuotę.
Tai – trys televizijos žvaigždės. Tačiau kampanijos metu bus įgyvendinta ir turinio projektų „YouTube“ kanale „Labas rodo“. Vaizdo reportažams jaunuolius kalbins „Labas“ prekės ženklo veidas – aktorius Arnas Ašmonas. Tikimasi, kad kiekvienas turinio projektas per socialinius tinklus pasieks apie 350 tūkst. vartotojų.
Jauniems žmonėms reikia palaikymo
Pasak A. Spicyn, šalia iš kitų išsiskiriančio produkto – „Begalybės interneto“ – „Labas“ su šia kampanija akcentuoja ir kitą, emocinę prekės ženklo vertę.
„Jauniems žmonėms palaikymo ypač reikia. Šių metų tyrimai parodė, kad vienišumo jausmą Lietuvoje išgyvena daugiau jaunų žmonių iki 34 m., nei vyresnių. Kas antras jaunas žmogus nerimauja dėl savo psichikos sveikatos, net 41 proc. jaunų žmonių dažnai jaučiasi nelaimingi, lyginant su 28 proc. taip atsakiusių vyresnių respondentų.*
Esu tikras, kad palaikymą gali suteikti ne tik artimieji, bet ir prekių ženklai. Tad nuo šiol „Labas“ yra didžiausias tavo fanas: ieškosime ir rasime dar daugiau būdų palaikyti jaunimą ir dalintis tuo, ką turime, sieksime palaikyti įvairias iniciatyvas, tęsime žmonių su negalia įtraukties didinimą“, – sakė „Labas“ prekės ženklo vadovas.
Kviečia siūlyti savo idėjas ir gauti matomumo internete
„Labas“ pozicionavimą atnaujino ir šią kampaniją kūrė kūrybinė agentūra „Sons & Daughters“, vaizdo klipus gamino studija „Full Screen“, režisavo Jonas Trukanas, prodiusavo Kristina Ramanauskaitė.
„Atnaujinto pozicionavimo ašis – gera darančių žmonių, smagių idėjų ir prasmingų iniciatyvų palaikymas. Norėjosi ne tik apie tai kalbėti, bet ir įrodyti naują pozicionavimą savo pavyzdžiu, tad nusprendėme rodyti gera pasauliui darančius žmones, kurie patys negalėtų sau leisti reklamos televizijos eteryje ar lauko stenduose. Kampanijos herojų ieškojo ir su jais ištisas dienas bendravo didelė komanda, kol galiausiai išsirinkome tris laimėjusius daugiausiai širdžių“, – atskleidė „Sons & Daughters“ kūrybos vadovas Eimantas Barkauskas.
Jis priduria, kad prekių ženklai įprastai dalijasi reklamos eteriu su žinomais žmonėmis, pop žvaigždėmis, kuriems mokama už dalyvavimą. Šioje kampanijoje, priešingai, eterio gauna tie, kurių įprastai nepamatytų kameros akis.
Tapti interneto turinio projektų žvaigždėmis „Labas“ ir toliau kviečia palaikančius, pozityvius, šiuolaikiškus, aplinka ir kitais besirūpinančius žmones. Jie kviečiami registruotis „Labas“ tinklapyje (labas.lt/labiausiai-uz-tave) ir papasakoti apie savo veiklą. Pas atrinktuosius su filmavimo komanda atvyks Arnas Ašmonas, apie juos bus sukurti vaizdo reportažai. Visi „Labas“ atrinkti dalyviai bus matomi iniciatyvos svetainėje.
* Remiantis 2024 m. visose Baltijos šalyse vykdyto tyrimo „Brand Capital“ Lietuvos rezultatais, tyrimo imtis Lietuvoje – 1004 respondentai.