Pagrindinis tekstas – „Nausėda laimi rinkimus dideliu atotrūkiu: noriu padėkoti visiems konkurentams“ – sulaukė daugiau nei 400 tūkst. peržiūrų, jis buvo skaitytas 13 096 valandų ir 16 minučių. Šis straipsnis tapo skaitomiausia portalo naujiena.
Straipsnis apie Europos Parlamento rinkimus – „EP rinkimų rezultatai: kas važiuoja atstovauti Lietuvai, o kas lieka be darbo“ – surinko daugiau nei 300 tūkst. peržiūrų.
Sekmadienį DELFI publikavo daugiau nei 60 tekstų ir daugiau nei 20 vaizdo medžiagų, susijusių su rinkimais. Specialią rinkimams skirtą laidą vedė DELFI vyr. redaktorė Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė ir žurnalistas, laidos „DELFI Diena“ vedėjas Arnas Mazėtis. Ši laida per DELFI TV surinko daugiau nei 56 tūkst., portalo DELFI „Facebook“ paskyroje – 22 tūkst., o kanale „YouTube“ – daugiau nei 4,5 tūkst. peržiūrų.
Speciali rinkimams skirta laida taip pat buvo transliuojama per „Init TV“ ir „Žinių radijo“ eteryje.
DELFI socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje žiūrimiausia transliacija „Balsavo kandidatė į prezidentus Ingrida Šimonytė“ surinko 139,568 peržiūrų.
Iš viso DELFI rinkimams skirtas turinys „Facebook“ pasiekė daugiau nei 635 tūkst. žmonių.
Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vertinant Lietuvos naujienų portaluose praleidžiamą laiko dalį (angl. time share), DELFI sekmadienį skaitytojai skyrė 30,54 proc., „15min.lt“ – 14,06 proc., „lrytas.lt“ – 12,72 proc. laiko.
Sekmadienį DELFI sulaukė beveik 0,6 milijono skaitytojų. Portalą „15min.lt“ rinkimų dieną skaitė 405 tūkst., „lrytas.lt“ – 374 tūkst. skaitytojų.
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.