2023.06.19 12:01
„Lidl“ atsidavė į memų kūrėjų rankas: nenupudruota komunikacija atvėrė ir tai, kas vartotojus erzina
1M360
FOTO:
Marketingo specialistai šiems metams prognozavo vartotojų kuriamo turinio (user generated content, UGC – angl.) proveržį. Pasiekti auditoriją su standartinėmis, paties prekės ženklo kurtomis žinutėmis darosi vis sudėtingiau. Autentiškumas ir natūralumas tampa svarbesnis nei bet kada, todėl net griežtų korporatyvinių taisyklių suvaržyti prekių ženklai ryžtasi atleisti vadeles ir eksperimentuoti. Šiuo keliu pasuko ir prekybos tinklas „Lidl“, kartu su savo ambasadoriumi ir populiariu vlogeriu Paul de Miko organizavęs memų konkursą. Tiesa, prekės ženklas čia nebe pirmas, mat „Pildyk" jau ne pirmus metus naudojasi vartotojų turiniu ir tikina, kad nėkart nepasigailėjo.