„Iš pažiūros žavus, bet tikras išdaigininkas meškėnas reklaminės kampanijos personažu pasirinktas neatsitiktinai: šis gyvūnas – smalsus, gyvybingas ir tikrai nekasdienis, kaip ir nuotykiai, į kuriuos jis įsitraukia. Šia reklama norime priminti, kad Kalėdos – stebuklingas metas, kai stebuklus kuriame visi kartu“, – teigia „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.
Pagrindiniame reklamos vaizdo klipe matomas meškėnas per langą stebi, kaip namuose esanti šeima laukia Kalėdų: puošia kalėdinę eglutę, ruošiasi šventinei vakarienei ir pan. Norėdamas pajausti aplink tvyrančią švenčių dvasią, reklamos personažas įsitraukia į įtempto siužeto veiksmo filmą primenančius nuotykius, kurie, kaip ir galima tikėtis, baigiasi laimingai.
„Visų kampanijos dalių – nuo skaitmeninės reklamos iki reklaminių iškabų – esmė yra ta, kad Kalėdų stebuklas slypi paprastuose dalykuose: bendravime, buvime kartu, pagalboje kitiems, prisiminimuose ir panašiai“, – sako K. Mažeikytė.
Kviečia gerumą dovanoti tiems, kam jo trūksta labiausiai
„Lidl“ kalėdinėje reklamos kampanijoje matomas meškėnas taip pat – ir prekybos tinklo paskelbto kalėdinio paramos projekto „Sukurkime Kalėdų stebuklą vaikų dienos centrams!“ simbolis. Projekto metu renkamos lėšos, skirtos vaikų dienos centrus koordinuojančioms organizacijoms „Gelbėkit vaikus“, Lietuvos „Caritas“ ir Maltos ordino pagalbos tarnybai. Prie šio projekto ženkliai prisideda ir „Lidl Lietuva“, prie visos surinktos paramos prekybos tinklas pridės 10 tūkst. eurų.
Nuo spalio 30 iki gruodžio 31 dienos norintieji kviečiami paaukoti šioms organizacijoms, o paaukoję 20 eurų ir daugiau, galės gauti simbolinį kalėdinio „Lidl“ paramos projekto meškėną. Kalėdinių meškėnų kiekis – ribotas – jų bus išdalinta 500 vienetų, tad simboliniai pliušiniai žaislai bus įteikti pirmiesiems prisidėjusiems. Aukoti vaikams per šią nuorodą bus galima visą paramos projekto laikotarpį, net kai simboliniai meškėnai bus išdalinti.