Naujojoje, grilio asortimentą pristatančioje reklamoje svarbūs ne tik pristatomi produktai, bet ir tai, kas lieka nepasakyta iki galo. Vieni personažai reklamoje svarsto, ar šašlykai nebus guminiai, kaip kasmet, kiti baiminasi, ar pakaks maisto netikėtai užsukusiems giminaičiams ar jau senokai išalkusiai kompanijai prie laužo, dar kitame siužete nerimaujama, ar bus vegetariško maisto. Bet visus šiuos klausimus nutraukia kepamo maisto garsas „tšššš“, kuris pabrėžia ne tik čirškantį maistą, bet ir nutildytus kritikus.
Taip reklaminiame klipe atsirado keturios pagrindinės linijos: tradiciniai šašlykai, šeimos pamėgta vištiena, kompanijoms patinkančios dešrelės ir vegetariški bei veganiški pasirinkimai. Visas šias linijas ir skirtingas situacijas apjungia vienas ir tas pats kepimo garsas „tšššš“, bei bendras šūkis „Skanu be kalbų“. Reklaminis klipas yra modulinis, jis gali būti transliuojamas visas, bet taip pat ir išskaidytas atskiromis scenomis, prie jų prijungiant būtent toms scenoms aktualiausius produktų pasiūlymus.
„Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė reklaminę kampaniją lygina su parduotuvės asortimentu. „Kaip ir parduotuvių lentynose, taip ir reklaminėje kampanijoje norėjome, kad kiekvienas atrastų būtent jiems aktualius pasirinkimus. Norėjome kreiptis ir į tuos, kurie artėjant vasarai galvoja apie tradicinius šašlykus, ir į tuos, kurie ant grotelių nori matyti veganišką racioną“, – pasakoja K. Mažeikytė.
Kampanijos autoriai – reklamos agentūra „New!“, idėja įgyvendinta su režisieriumi Simonu Aškelavičiumi ir gamybos kompanija „Full screen“. „New!“ kūrybos vadovas Mindaugas Juozapavičius pasakoja, kad kampanijos idėja gimė iš gyvenimiškos patirties.
„Tikriausiai kiekvienas, nors kartą gaminęs ne vien sau, esame sulaukę komentarų: gal pamarinuoti kitaip reikėjo, gal pakepti ilgiau, o gal – trumpiau, o kažkas, žiūrėk, jau dabar toks alkanas, kad laukti nebegali. O su kepti paruoštais produktais viskas paprasta, viens du ir nutildai tuos komentarus. Klipo filmavimo metu patys tuo įsitikinome – scenoje „atvaidinęs“ ir todėl suvalgytas minkštutėlis šašlykas vidinius kritikus paliko be žodžių. Skanu be kalbų, ne kitaip“, – pasakoja M. Juozapavičius.
„Skanu be kalbų“ atsispindės ne tik reklaminėje kampanijoje, bet ir naujajame „LIDL Grilio talentai“ sezone, kurį žiūrovai galės stebėti jau nuo balandžio 14-os dienos per TV3 televiziją kiekvieną penktadienį.
Kampanija taip pat turi ir specialią interneto svetainę.