Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad pagrindinis naujos reklamos tikslas – parodyti jaunimui, kad didžiausi talentai gali užaugti ne tik šalies didmiesčiuose, bet ir pačiuose mažiausiuose ir atokiausiuose Lietuvos kampeliuose. Geriausias to pavyzdys – kampanijos veidu tapęs krepšininkas J. Valančiūnas: kilęs iš Utenos, pirmųjų krepšinio žingsnių išmokęs būtent MKL. Jis savo pasiekimais įrodė, kad talentas nėra gimimo vieta. Kiekvienas Lietuvos moksleivis iš bet kurios Lietuvos vietos žaisdamas MKL gali įgyvendinti savo svajonę.
„Kiekviename Lietuvos miestelyje pilna krepšinio talentų, nes taletas – tai ne gimimo vieta, ne miesto dydis. Tai – gyvenimas krepšiniu, nuo ryto iki vakaro, atiduotos jėgos, noras būti geriausiu. Iš kur aš tai žinau? Pats tai patyriau. Visa Lietuva pilna krepšinio talentų, garsinančių savo miestų komandas dabar ir ateityje“, – jaunuosius MKL talentus įkvepia Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) bei Lietuvos krepšinio rinktinės žvaigždė J. Valančiūnas.
Naujoje reklamoje, kurią kūrė reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“, kartu su J. Valančiūnu nusifilmavo ir daugiau nei 100 vaikų iš visos Lietuvos. Visi jie – MKL auklėtiniai.
Nuo 2016 m., tapus pagrindine MKL rėmėja, „Lidl“ padeda daugiau kaip 5000 moksleivių iš visos Lietuvos gyventi savo aistra – krepšiniu. Prekybos tinklo skirtomis lėšomis padengiamos žaidėjų aprangų gamybos, teisėjų paslaugų, lygos renginių organizavimo, apdovanojimų bei kitos išlaidos, būtinos organizuojant sporto veiklą.
„Lietuva gali didžiuotis ne viena krepšininkų karta, visame pasaulyje puikiai žinomos tokios krepšinio žvaigždės kaip Sabonis ar Valančiūnas. Kiekvienais metais užauga vis nauja karta, kuri pradeda savo kelią profesionaliame sporte ir garsina Lietuvos vardą. Svarbu, kad šį palaikymą ir tikėjimą pajustų visi jaunieji krepšininkai iš įvairių Lietuvos miestų ir regionų. Džiaugiamės galėdami lydėti šiuo keliu einančius jaunuosius krepšinio žaidėjus ir šitaip prisidėti prie jų bei viso šalies sporto ateities“, – sako „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine.
„Lidl Lietuva“, būdama socialiai atsakinga įmonė, palaiko veiklas, kurios skatina jaunimo užimtumą, aktyvų šeimų laisvalaikį ir sveiką gyvenimo būdą. Prekybos tinklas, bendradarbiaudamas su Lietuvos krepšinio federacija (LKF), jau kiek anksčiau yra įrengęs krepšinio aikšteles Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje bei Tauragėje.
M360 primena, kad „Lidl“ kampanijoje J. Valančiūnas pasirodo ne pirmą kartą. Krepšininkas dar pernai prisijungė prie šios socialinės iniciatyvos ir filmavosi drauge su MKL auklėtiniais.