Kvietimas pažinti Lietuvą – per spalvas
„Keliauk Lietuvoje“ ir kūrybos agentūra „Wide Wings“ klipą „Lithuania. Discover colours you never knew existed“ užsienio šalių auditorijoms pristatė 2020 metų birželį. Pagrindinė kampanijos idėja – paskatinti keliautojus atrasti Lietuvą per neįprastas spalvas: šaltą šaltibarščių rožinę, gilią miškų žalią, Kauno modernizmo pilką, Vilniaus stogų raudoną, ruginės duonos juodą, Baltijos mėlyną ir gintaro geltoną.
Kūrybinė vaizdo klipo idėja 2021 metais sužavėjo tarptautinę rinką ir pelnė ne vieną pasaulinių konkursų ir festivalių apdovanojimą. Iš 13-os turizmo festivalių net 11-koje Lietuvos darbas buvo pripažintas laimėtoju. Tarp geriausių klipo įvertinimų rikiuojasi ir Japonijos pasaulinio turizmo filmų festivalio „Grand Prix“ laimėjimas, pirmosios vietos apdovanojimai Turkijos, Kroatijos, Latvijos, Lenkijos, Serbijos festivaliuose, taip pat – sidabras Kanų „TV and Media awards“ ir Europos kelionių komisijos (ETC) turizmo klipų rinkimuose bei kiti.
Reklama į Vilnių kviečia pažiūrėti su šypsena
Aukščiausių profesionalų dėmesio jau antrus metus sulaukia ir pernai metų pradžioje pristatytos integruotos Vilniaus turizmo reklamos kampanijos „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų” vaizdo klipas. Iš 13-os turizmo festivalių Vilniaus vaizdo reklama pelnė 3 „Grand Prix“ apdovanojimus ir užėmė 9 pirmąsias vietas. „Grand Prix“ apdovanojimai į Vilnių atvyko iš „Tourfilm Riga“, „Amorgos Film“, „International Tourism Film“ festivalių. Prizinės vietos laimėtos pasaulio turizmo festivaliuose, vykusiuose Jungtinės Amerikos Valstijose, Japonijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Pietų Afrikos Respublikoje, Turkijoje, Graikijoje, Serbijoje ir Kroatijoje.
Vilniui šie metai buvo dosnūs ir daugeliu kitų prestižinių apdovanojimų, tarptautiniame reklamos konkurse „Balticbest“ Vilniaus turizmo reklamos kampanija „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ buvo pripažinta geriausia integruota rinkodaros kampanija. Vaizdo klipas apie užsieniečius, spėliojančius, kur yra Vilnius, pelnė sidabrą internetinių vaizdo klipų kategorijoje.
Tarptautiniame kūrybingumo festivalyje „Epica Awards“ „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ integruotų rinkodaros kampanijų kategorijoje pelnė bronzos apdovanojimą. „Epica Awards“ apdovanojimai iš kitų kūrybiškumo konkursų išsiskiria tuo, kad konkursinius darbus vertina žiniasklaidos atstovai – nugalėtojus renka 200 žurnalistų, dirbančių komunikacijos ir rinkodaros srityje. Dar daugiau pripažinimo Vilniaus reklamos kampanija pelnė kūrybos festivalyje „Adwards MMXX“, kur ji buvo pripažinta net trijose kategorijose – kaip geriausia integruota rinkodaros kampanija, turinti geriausią internetinį vaizdo klipą ir geriausią reklamos dizainą. Lauko reklamos sprendimas buvo įvertintas sidabru. ACD*LT festivalyje kampanijos vaizdo klipas buvo apdovanotas bronza. Reklama, kviečianti su šypsena pažiūrėti į Vilniaus „nežinomumo“ problemą ir paskatinti jį atrasti, buvo pastebėta tarptautinės kelionių ir reklamos žiniasklaidos – apie ją rašė kelionių portalas „Lonely Planet“, reklamos naujienų portalas „The Drum“ ir kiti.
Kampaniją „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ kartu su „Go Vilnius“ kūrė kūrybos agentūra „Bechtle and Milzarajs“.
Apie „CIFFT Circuit“ festivalį daugiau informacijos rasite čia.