Kampaniją „The World Piece“ (liet. pasaulio dalelė) kūrė danų agentūra „&Co“, Anglijoje veikianti gamybos kompanija „Smuggler“ ir režisierius Joshua Neale'as.

„Momondo“ atliktas tyrimas rodo, kad žmonės pasaulį suvokia kaip labai susiskaldžiusį. Šiomis dienomis 49 proc. žmonių tiki, kad visuomenė yra mažiau tolerantiška nei buvo prieš penkerius metus, rašo netimperative.com.

Kita vertus, didžioji dauguma įsitikinusi, kad yra daugiau mus vienijančių nei skiriančių dalykų. Būtent dėl šios priežasties kelionių agentūra ėmėsi veiksmų – suvienijant individus siekia suvienyti pasaulį.

Agentūros rinkodaros vadovas Peras Christiansenas sako, kad „Momondo“ misija – praplėsti pasaulį: „Kelionės – vienas iš būdų tapti atviresniems, jos suteikia galimybę pamatyti kitas šalis, kultūras. Taip pat – kitu žvilgsniu galime pažvelgti ir į save.“

Anot jo, norint stabdyti susiskaldžiusio pasaulio tendenciją, kurią rodo atliktas tyrimas, kompanija nusprendė sukurti matomą ir gyvą žmonių ryšio įrodymą.

„Mes kreipėmės į skirtingas patirtis išgyvenusius žmones iš viso pasaulio ir kvietėme juos įsipareigoti. Per nugarą nusidriekianti tatuiruotė ragina nekreipti dėmesio į skirtumus, nes visi esame žmonės. Mus nustebino tai, kad tūkstančiai žmonių norėjo tapti to dalimi“, – dalijasi jis.

Iš minios žmonių buvo atrinktas 61 individas. Jie visi gyvena skirtingose šalyse, turi skirtingas patirtis, o jų kūnas tapo drobe, kuri pasakoja istoriją ir drauge rodo įsipareigojimą apjungti pasaulį.

Kiekvienas dalyvis gavo unikalų būsimos tatuiruotės eskizą, kurį sukūrė menininkas Mo Ganjis. Pasidarę tatuiruotes, visi nepažįstamieji susitiko Londone, kad pasidalintų istorijomis ir stovėdami petys į petį sukurtų „The World Piece“ – pirmą tokį pasaulyje darbą.

„Vienas geriausių būdų, norint susijungti su kitais, yra keliauti. Mes norime, kad kampanija įžiebtų bendrą pokalbį tarp žmonių, įkvėptų keliauti, domėtis. Yra kur kas daugiau vienijančių nei skiriančių dalykų“, – pasakoja P. Christiansenas.

„The World Piece“ – viena iš daugelio kelionių agentūros „Momondo“ iniciatyvų, kurios orientuotos į pasaulio gerinimą. Jie jau kūrė „Open World Projects“ (liet. atviro pasaulio projektai), „The Passport Initiative“ (liet. paso iniciatyva) ir kitus darbus.

Agentūros „&Co“ kūrybos direktorius Robertas Cerkezas sako norėjęs šiuo vaizdo įrašu parodyti žmonių siekį susijungti ir pamatyti, koks stiprus tas siekis yra: „Kaip toli žmonės pasiruošę žengti, norėdami šiek tiek suvienyti visuomenę? Tai sunki užduotis. Ir mes nenorėjome, kad ji būtų paprasta tiek mums, tiek dalyviams.“

Reikšmingame įraše, kuris buvo paskelbtas socialiniame tinkle, žmonės buvo kviečiami tapti pasaulio, o ne savęs, dalimi.

„Mes nemanėme, kad sulauksime tiek norinčių. Kas nori išreikšti savo meilę žmonijai ir pasidaryti tatuiruotę, kuri jungia visiškus nepažįstamus? Tatuiruotę, kuri tiesiog nenusiplaus? Mums įrodė, kad klydome. Tūkstančiai žmonių norėjo prisijungti. Jie parodė nuostabų norą susivienyti“, – kalba R. Cerkezas.

Kaip rašo 15min, iniciatyvoje „The World Piece“ dalyvavo ir šiuo metu Londone gyvenanti lietuvė Rūta Račkauskytė. Ji drauge su dar 60 nepažįstamųjų pasidarė bendrą tatuiruotę.