Informacijos dažniau ieško anglišku pavadinimu
A. Kirdeikis sako, kad 90 proc. Lietuvos gyventojų, žinančių „Juodojo penktadienio“ išpardavimą – išties įspūdingas skaičius.
„Vien tik iš žinomumo perspektyvos žiūrint, tai yra puikiai žinomas masinis reiškinys Lietuvos gyventojams, ir didžioji dalis prekybininkų skiria daug dėmesio pasiruošti „Juodajam penktadieniui“, nes ir pagal tyrimo duomenis apie 40 proc. gyventojų planuoja pirkti „Juodojo penktadienio“ metu. Jeigu prekių ženklas gali taikyti ir taiko nuolaidas bei turi ką pasiūlyti, logiška yra išnaudoti „Juodojo penktadienio“ išpardavimo laikotarpį ir parduoti daugiau, nes vartotojai yra pasiruošę pirkti ir pirks, tik klausimas, iš jūsų ar jūsų konkurentų“, – sako jis.
Beje, svarbu žinoti ir tai, kad internete ieškodami informacijos lietuviai dažniau ieško angliško termino „Black Friday“ nei lietuviškojo „Juodasis penktadienis“.
„Terminas „Black Friday“ yra populiaresnis, vartotojų galvoje labiau įsisąmonintas, prisimenamas nei lietuviškas atitikmuo juodasis penktadienis. Logiškai mąstant komunikacijoje, iš vartotojo perspektyvos, geriau naudoti populiaresnę termino versiją, nes vartotojams ji tiesiog geriau žinoma, todėl prekių ženklai tą ir daro, naudoja „Black Friday“ terminą tiek skaitmeniniuose, tiek ir tradicinės media kanaluose, tačiau savo svetainėse stengiasi naudoti lietuvišką versiją – juodasis penktadienis, juodos nuolaidos ir pan.“, – sakė jis.