Išmaniajame telefone įdiegus aplikaciją ir su ja nuskenavus dovanų kortelę, ši „atgis“ parodydama vaizdo įrašą, kuris padės suprasti, kokias emocijas dovana suteiks jos gavėjui. Šią naujovę bendrovė įdiegė bendradarbiaudama su papildytos realybės platformą vystančiu Latvijos startuoliu „Overly“.
„Visuomet ieškome naujų technologinių sprendimų, kurie padėtų klientams pasiūlyti šį tą naujo ir netikėto, o pirkimo patirtį paverstų ypatinga. Papildytosios realybės sprendimai tam idealiai tinka. Todėl neabejojame, kad kartu su latvių startuoliu įdeigta naujovė dovanų pirkėjams ne tik suteiks naujų patirčių, bet ir padės tikslingiau išrinkti dovanas savo draugams bei artimiesiems“, – pranešime žiniasklaidai sako „Gera dovana“ rinkodaros vadovė Oksana Rokaševič.
Naudojant „Overly“ papildytos realybės platformą sukurti sprendimai bus pritaikyti dešimtyje populiariausių „Geros dovanos“ kortelių, tarp kurių yra pasivažinėjimas sportiniu „Lamborghini“ automobiliu, kartingais, šuolis su virve, skrydžiai oro balionu bei parasparniu, romantiška nakvynė Lietuvos kurorte, vakarienė aklinoje tamsoje, šokolado fondiu, žvaigždžių stebėjimas observatorijoje ir kt. Šį sąrašą planuojama pildyti kiekvieną mėnesį.
„Gera dovana“ skirtus sprendimus, naudojant „Overly“ platformą, įgyvendins oficiali latvių startuolio atstovė Lietuvoje korporatyvinio turinio kūrimo agentūra „Contentum“, šiuo metu diegianti praturtintąją realybę ir įvairių prekės ženklų leidiniuose.
Pasak agentūros vadovės Marijos Matuzevičienės, papildytosios realybės sprendimai patrauklūs tuo, kad trina ribas tarp skirtingų turinio pateikimo formų.
„Papildytoji arba praturtintoji realybė suteikia galimybę patraukti naujosios kartos, užaugusios su skaitmeninėmis priemonėmis, dėmesį. „Gera dovana“ pirkėjų laukia visiškai kitokia patirtis, nes užuot tiesiog skaitę apie paslaugą ar prekę, nuo šiol jie ją galės ir pamatyti. Esu tikra, kad papildytosios realybės sprendimų ateityje įvairios srityse matysime vis daugiau“, – teigia ji.
Skaičiuojama, kad šiuo metu „Overly“ programėlę yra atsisiuntę iš viso 28 tūkst. vartotojų. Vienas video paprastai peržiūrimas nuo 50 iki 3000 kartų.
Pirmosios „Geros dovanos“ kortelės su papildytos realybės funkcija prekyboje pasirodė nuo rugsėjo vidurio. Jas galima įsigyti „Gera dovana“ prekybos salose.
„Gera dovana“ vykdo dovanų platinimo veiklą Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje. Įmonė Lietuvoje bendradarbiauja su daugiau kaip 400 paslaugų teikėjų. Iš viso „Gera dovana“ siūlo daugiau kaip 1500 skirtingų dovanų, kurias galima įsigyti ir el. parduotuvėje, ir įmonės prekybos taškuose visoje šalyje.