„Aktyviai investuojame į kanalų plėtrą, matydami pasaulines rinkodaros tendencijas ir jų rezultatus. Integruotos rinkodaros sprendimai leidžia spręsti pastaraisiais metais itin pastebimą naujienlaiškių ribotumo problemą – padeda vartotojų įsitraukimą, pardavimų kiekį ir išleidžiamas sumas padidinti net kelis kartus“, – pranešime žiniasklaidai „Omnisend“ veiklos prioritetus pristato R. Laurinavičius.
Įmonės atliktas klientų stebėsenos tyrimas atskleidė, kad tris ar daugiau skirtingų kanalų bendravimui su pirkėjais naudojančios el. parduotuvės demonstruoja beveik triskart (250 proc.) geresnius vartotojų įsitraukimo ir pardavimų rezultatus, lyginant su tik vieną ar du kanalus naudojančiomis parduotuvėmis. Integruota rinkodara (omnichannel) taip pat 13 proc. padidino pirkėjų išleidžiamas sumas, o vartotojų išlaikymas (customer retention) augo net 90 proc.
Daugiausiai kanalų pasaulyje
„Omnisend“ sukurta technologija šiandien vienintelė pasaulyje jungia naujienlaiškius, trumpąsias žinutes (SMS), pranešimus kompiuterio ekrane (push notifications), „Facebook“, „Viber“ ir „WhatsApp“ susirašinėjimo programėles. Toks kanalų derinys leidžia el. parduotuvėms klientus pasiekti įvairiais būdais, siųsti asmeninius pasiūlymus ir žinias, megzti tiesioginį kontaktą visose pardavimo stadijose.
Pasak „Omnisend“ paslaugas bendravimui su klientais ir pardavimų skatinimui naudojančios internetinės kelionių agentūros „AirGuru“ verslo vystymo vadovo Tado Čekavičiaus, integruota rinkodara įmonei leidžia auginti pardavimus ir efektyvinti komunikaciją.
„Naudojame daug skirtingų komunikacijos kanalų, nes mums svarbu pasiekti ne tik būsimus klientus su geriausiais kelionių pasiūlymais, tačiau ir esamus klientus, kuriems siunčiame kelionės dokumentus, skrydžių bilietus ir kitą informaciją. Turime būti tikri, kad ši informacija pasiekia mūsų klientus. Kanalų įvairovė leidžia mums juos išnaudoti daug efektyviau ir, svarbiausia, nedubliuoti žinučių. Pavyzdžiui, siųsdami kelionės dokumentus elektroniniu paštu sekame, ar klientai peržiūrėjo laišką, jei ne – papildomai siunčiame ir sms, tokiu atveju nereikia dubliuoti informacijos šiais kanalais”, – integruotos rinkodaros naudas vardino T. Čekavičius.
Visi „Omnisend“ naudojami kanalai leidžia klientams tiek siųsti asmeninius, individualiai pritaikytus pranešimus (pavyzdžiui, priminimus, prekių užsakymo ir pristatymo informaciją) konkretiems klientams, tiek rengti masines kampanijas.
Svarsto atidaryti biurą JAV
Įmonės vadovas Rytis Laurinavičius teigia, kad daugiausiai potencialo integruotos rinkodaros plėtrai šiandien turi JAV ir Kanada.
„JAV yra įsikūrę daugiau nei pusė mūsų klientų, todėl šiemet svarstome galimybę atidaryti ten pirmąjį biurą, prisidėsiantį prie šiuo metu veikiančių „Omnisend“ biurų D. Britanijoje, Lietuvoje ir Ukrainoje“, – sakė R. Laurinavičius.
„Omnisend“ – vienas iš nedaugelio pelningų, savarankiškai išsilaikančių startuolių Lietuvoje. Penktus metus veikiančio lietuviško startuolio paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 50 tūkst. el. komercijos verslų iš net 130-ies šalių. Apie 50 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 20 proc. – Didžiojoje Britanijoje.