2017 m. įkurtas „Ziticity“ siekia padėti verslininkams konkuruoti Lietuvoje su „Wolt“, „Bolt Food“, o užsienyje su „Uber Eats“ ar „Amazon“ teikdami tos pačios dienos pristatymą. Vietos restoranai, kavinės ir elektroninės parduotuvės gali efektyviai realiu laiku optimizuoti prekių pristatymus išvengiant tradicinių sandėliavimo centrų ar mokant didelius mokesčius prekių gabenimo ar maisto pristatymo platformoms.
Anot „Ziticity“ platformos duomenų, 60 proc. atvejų atstumas tarp paėmimo vietos ir pristatymo vietos būna iki 5 kilometrų. Maži atstumai leidžia kurjeriams naudotis bet kokia turima transporto priemone – dviračiais, paspirtukais, automobiliais ir pan.
Nuo pat įkūrimo pradžios, „Ziticity“ iškart buvo puikiai priimtas tiek Prancūzijos, tiek Baltijos šalių rinkų. Šiuo metu platformoje yra užsiregistravę daugiau negu 2700 verslų, tarp kurių „Telia“, „Tele2“, „Pizza Hut“, „Douglas“ ir „Eurovaistinė“.
„Ziticity“ platforma yra skirta restoranams, elektroninėms parduotuvėms ir bet kokiam kitam verslui, kuriam reikalinga pristatymo paslauga. Verslai gali rinktis iš dviejų tipų pristatymo, kai prekės ar maistas pristatomi per mažiau nei valandą, arba per tą dieną, kai yra užsakomos.
Startuolio atstovai teigia, kad dėl gerai optimizuoto pristatymo proceso, kurjeriai spėja atlikti 4-6 pristatymus per valandą ir uždirbti iki 15 proc. per valandą daugiau negu konkuruojančiose platformose.
„Ziticity“ skaičiuoja, kad nuo pat įkūrimo pradžios per mėnesį stabiliai auga 22 proc., o karantino metu, išaugus pristatymo į namus poreikiui, įmonės pajamos paaugo net 44 proc.
„Lietuvos elektroninės parduotuvės dar nėra išvysčiusios tokios paslaugos kaip užsienyje gerai pažįstama „Amazon Prime“ funkcija, pristatanti užsakytas prekes tą pačią dieną. Greito pristatymo galimybė dažnai paskatina galutinius vartotojus įsigyti brangesnę prekę, o ne pigesnę, bet pristatomą daug vėliau. Vartotojai jau yra pasirengę mokėti daugiau už greitį,“ – teigia Laimonas Noreika, „Ziticity“ vadovas ir bendraįkūrėjas.
„Prekių pristatymo rinka auga dramatišku greičiu ir tikimasi, kad 2021 metais net 2.1 milijardo žmonių pirks prekes internetu. Be to, pasaulinė COVID19 pandemija jau dabar pakeitė žmonių elgseną ir tokius įpročius kaip pirkimas, pardavimas ar valgymas mieste. Mes manome, kad „Ziticity“ sprendimas jau dabar padeda prisitaikyti tiek industrijai, tiek galutiniams vartotojams prie to, kas tampa po pandemijos normalu“, – teigia Tomosaku Sohara, „NordicNinja“ rizikos kapitalo fondo vadovaujantis partneris.
Po sėkmingo starto Baltijos rinkoje ir Prancūzijoje, „Ziticity“ ruošiasi įžengti į daugiau Europos šalių.