„Daugiau nei pusė mūsų klientų yra JAV ir Kanadoje, tad įmonės steigimas ten buvo natūralus žingsnis. Planavome pirmuosius darbuotojus priimti metų pabaigoje, tačiau paslaugų poreikis tose rinkose pastarąjį pusmetį auga taip sparčiai, kad nebegalime laukti“, – pranešime žiniasklaidai teigia R. Laurinavičius.
Pasak jo, lyginant su praėjusių metų liepa, „Omnisend“ pardavimai išaugo daugiau nei tris su puse karto, o JAV ir Kanados rinkos šiuo metu sudaro apie 65 proc. startuolio klientų krepšelio.
Naujai įsteigtame biure įmonė ketina šiemet įdarbinti 3 darbuotojus, planuojama iki 2 mln. JAV dolerių kasmetinių investicijų.
Valdyti įmonės steigimo eigą startuolis pasirinko išmanų sprendimą – JAV veikiančią „Stripe Atlas“ elektroninę apmokėjimų platformą, užtikrinusią greitą, nesudėtingą ir sklandų procesą. Steigimo procedūros, pasak R. Laurinavičiaus, užtruko apie pora mėnesių.
„Omnisend“ – vienas iš nedaugelio pelningų, savarankiškai išsilaikančių startuolių Lietuvoje. Penktus metus veikiančio lietuviško startuolio paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 60 tūkst. el. komercijos verslų iš net 130-ies šalių. Be šiemet įsteigto JAV, įmonė taip pat turi biurus Didžiojoje Britanijoje, Lietuvoje ir Ukrainoje.
Pastaruoju metu itin sparčiai augantis startuolis patraukė ir investuotojų dėmesį – šiemet „Omnisend“ sulaukė jau trijų pasiūlymų parduoti įmonę. Nors derybų detalių R. Laurinavičius neatskleidžia, tačiau teigia, jog naujausias strateginio investuotojo iš JAV pateiktas pasiūlymas, jei įvyktų, būtų didžiausias lietuviško startuolio pardavimo sandėris šalyje.
„Kol kas siekiame verslą auginti patys, valdyti jį iš Lietuvos, pasitelkdami itin patyrusius kolegas kitose rinkose“, – sprendimą atsisakyti parduoti įmonę komentuoja verslininkas.