Kaune ir Berlyne biurus turintys „Dogo“ kūrėjai susitikti su „Apple“ vadovu progą turėjo jo vizito Vokietijos sostinėje metu. „Dogo“ programėlė, turinti daugiau nei 5 mln. atsisiuntimų, buvo atrinkta tarp trijų stipriausių Berlyne kuriamų produktų, kurių kūrėjai pakviesti pabendrauti su T. Cooku.
„T. Cookui labai svarbu bendrauti su programėlių kūrėjais bei suprasti visas „Apple“ ekosistemos dalis. Tai, kad galėjome jam asmeniškai papasakoti, kas mes esame ir ko mes siekiame, yra vienas aukščiausių mūsų produktų įvertinimų. „Apple“ jau yra pripažinusi mus ir anksčiau – dar 2018 metais „Apple“ iškėlė „Dogo“ į pirmąsias „AppStore“ pozicijas. Tai buvo pirmas reikšmingas įvertinimas, padėjęs suburti 200 tūkst. aktyvių šunų augintojų bendruomenę“, – pasakoja R. Gentvilaitė-Žiemienė.
Anot „Dogo“ bendraįkūrėjos, T. Cookas domėjosi programėlės veikimo principais, sėkmingiausiomis programėlės rinkomis, kuo, programėlės įkūrėjų manymu, JAV rinka skiriasi nuo Vokietijos ar kitų pasaulio rinkų. Taip pat jis dalyvavo programėlės rezultatų demonstracijoje su šuniuku Ninja.
R. Gentvilaitė-Žiemienė pasakoja, kad technologijų giganto dėmesys ir glaudus bendradarbiavimas padeda žengti koja kojon kartu su „Apple“ produktų bei jų operacinių sistemų patobulinimais.
„Mes niekada nenustojame tobulėti ir pritaikome „Apple“ pristatomas naujas technologijas savo vartotojų patogumui. Pavyzdžiui, išėjus iOS 16 operacinei sistemai, mūsų komanda pristatė galimybę programėlę valdyti balsu, taip pat galimybę šuns dienotvarkės ir kitų priežiūrai svarbių datų kalendorių matyti užrakintame ekrane“, – teigia „Dogo“ bendraįkūrėja.
„Dogo“ kūrėjai savo vartotojus vadina šunų tėveliais, nes daugiausia programėle naudojasi žmonės, kuriems jų auginamas šuo tampa lyg atžala. Tad pasakodama apie komandos ateities planus, R. Gentvilaitė-Žiemienė pabrėžia, kad naujas funkcijas diegia atsižvelgdami į pagrindinį „Dogo“ tikslą – padėti kuo daugiau šunų tėvelių užtikrinti, kad jie turės gerai išauklėtą ir sveiką draugą.
„Nors esminė „Dogo“ ašis buvo ir yra treniravimas, tačiau neseniai pristatėme naują skiltį funkcijų, padedančių užtikrinti gerą šuns sveikatą. Nuo šiol šunų tėveliai gali sekti šuns svorio pokyčius, negalavimus, sekti skiepų ar veterinarų vizitų kalendorių. Ir toliau ieškosime būdų, kaip dar labiau padėti šunų tėveliams“, – dalijasi „Dogo“ bendraįkūrėja.
Programėlė yra pritraukusi porą stambių investicijų. 2019 m. vykusio pirmojo investicinio raundo metu „Dogo“ sulaukė 700 tūkst. eurų vertės investicijos, o praėjusių metų pabaigoje antrajame investavimo raunde pritraukė 3 mln. JAV dolerių investicijų.
Apie „Dogo“
„Dogo“ mobilioji programėlė skirta padėti žmonėms namuose dresuoti savo šuniukus. Programėlė veikia daugiau nei 10 kalbų ir turi daugiau nei 5 mln. atsisiuntimų, 200 tūkst. aktyvių kasmėnesinių vartotojų bei 100 tūkst. įvertinimų, kurių vidutinis balas – 4,8 iš 5. „Dogo“ yra pritraukęs daugiau kaip 3,7 mln. eurų investicijų.