Fizinių prekybos centrų principus perkelia į internetą
„sixads“ yra įrankis, leidžiantis interneto parduotuvių savininkams efektyviai pirkti reklamą skirtinguose reklamos tinkluose. Pasak startuolio vadovo Romualdo Juškevičiaus, naujoji investicija bus panaudota tolimesniam įmonės augimui spartinti. „Ypač daug dėmesio bus skiriama įrankiui populiarinti Vakarų rinkose ir produkto plėtrai“, – teigia jis pranešime žiniasklaidai.
Šiuo metu „sixads“ turi apie 10 tūkst. naudotojų. Platforma veikia „Shopify“, „Wix“ ir „WooCommerce“ platformose. R. Juškevičiaus teigimu, būtent nuo to priklauso ir naudotojų geografija: „Dėl šių platformų net apie 85 proc. mūsų vartotojų yra iš JAV.“
Pirmąją 170 tūkst. investiciją, gautą iš bendrovių „Tesonet“, „Netflix“, „Google“, „Vinted“ bei „Skype“ verslo angelų įmonė panaudojo produkto plėtrai ir jo testavimui įvairiose rinkose: „Tai mums leido per 2019 metus išauginti pajamas net 4 kartus“, – apie pasiektus rezultatus pasakojo „sixads“ vadovas.
Klientus vilioja savo paprastumu
Pasak startuolio atstovų, „sixads“ nuo konkurentų labiausiai išsiskiria savo paprastumu: „Tūkstančiai mūsų vartotojų savo atsiliepimuose akcentuoja platformos paprastumą, kadangi, skirtingai nei mūsų konkurentai, naudodami dirbtinį intelektą, duodame galimybę vartotojui pasileisti pirmąją savo reklaminę kampaniją per mažiau nei 5 minutes nuo aplikacijos įdiegimo.“
Kitas platformos privalumas – naudojamas dirbtinis intelektas, padedantis optimaliai parinkti auditoriją ir reklamos strategijas konkrečiam produktui tarp skirtingų reklamos platformų. Kadangi didžioji dalis „sixads“ naudojančių įmonių yra nedidelės el. parduotuvės, leisti pinigus rinkodaros specialistams jos dažnai negali. „sixads“ naudojamas dirbtinis intelektas tokią būtinybę panaikina.
„Būtent taip mūsų įrankis supaprastina reklamą el. parduotuvėms. Mokamos reklamos įsigijimas, kuris dažnai reikalauja gero reklamos technologijų supratimo kitose platformose, tokiose kaip „Facebook“ ar „Google“, mūsų sistemoje yra visiškai automatizuotas“, – kalbėjo R. Juškevičius.
Antroji startuolio investicija
405 tūkst. Eur siekianti „Open Circle Capital“ investicija yra antroji, skirta šiam startuoliui. Ją panaudodama įmonė ketina per metus išauginti pajamas net kelis kartus ir sukurti kartotinį pardavimų modelį.
Anot „Open Circle Capital“ partnerio Roko Tamošiūno, žaibišku tempu augančios pajamos parodo, kad „sixads“ juda teisinga kryptimi: „Šis startuolis pažvelgė į didžiulę reklamos rinką iš naujo kampo. Kažkada trūko naujų vietų reklamai, o dabar trūksta reklamos specialistų ir paprastų, visiems suprantamų reklamos įrankių. „sixads“ siūlo ir vietą, ir labai paprastą naudojimą, todėl potencialas yra milžiniškas.“
„Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, investuoja į lietuviškas įmones, kuriančias produktus aukštųjų technologijų srityse. Fondas įkurtas įgyvendinant Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos finansinę priemonę „Ankstyvosios stadijos ir plėtros fondas I“. 13,8 mln. Eur fondui skirta iš INVEGOS fondo.