Dirbtinis intelektas (DI) – šiuo metu pagreitį įgaunanti technologija. Spartus vystymasis ir dar neatrastos galimybės domina specialistus bei eilinius vartotojus, dar tik atrandančius DI.
Visai kitokius laikus šiuo metu išgyvena pramogų sektorius. Įsibėgėjus pasaulinei pandemijai atšaukti visi masiniai renginiai. To neišvengė ir didžiausias Jungtinės Karalystės muzikos festivalis „Glastonbury“.
Išanalizavęs „Glastonbury“ koncertuoti turėjusių žvaigždžių kūrybą, „Zyro“ dirbtinis intelektas kiekvienam vartotojui leido susikurti unikalius, „The Beatles“, Taylor Swift ar Kendrick Lamar stiliumi parašytus dainų tekstus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kad galėtų tai padaryti, programa turėjo „išklausyti“ po 50 valandų kiekvieno kūrėjo muzikos. Rezultatas – neegzistuojantys žymių kūrėjų tekstai, vartotojų galvose besisukančios naujos melodijos ir tarptautinis dėmesys.
Iki šiol „AI Festival“ pasinaudojo tūkstančiai žmonių. Tai reiškia, kad „Zyro“ dirbtinis intelektas sukūrė tūkstančius unikalių „The Beatles“, Taylor Swift ar Kendrick Lamar stiliumi parašytų dainų tekstų.
Pritaikydami tekstų generatorių pramoginiam turiniui pandemijos metu „Zyro“ sulaukė „Adweek“, „Daily Express“ ir kitų užsienio naujienų portalų dėmesio.
Dirbtinio intelekto naudojimas – „Zyro“ išskirtinumas. Greta įprastų interneto svetainių dizaino šablonų ar talpinimo paslaugų, „Zyro“ siūlo pavadinimų ir šūkių kūrimo įrankius.
Būtent pastarąją funkciją „Adweek“ išbandė savo paskyroje socialiniame tinkle „Twitter“, „Zyro“ pagalba sukurdama naujus šūkius tokiems prekių ženklams kaip „Amazon“, „McDonald’s“, „Nike“ ar „Netflix“. „Zyro“ šūkių kūrimo įrankį išbandė ir kiti žinomi prekių ženklai – „Groupon“ ar „QuickTrip“.
„Kompiuteriai gali kurti originalius ir jaudinančius tekstus, ateityje tai atvers daugybę naujų galimybių užsiimantiems kūrybiniu rašymu ir turinio kūrimu“, – „Zyro“ DI komandos vadovą Tomą Rasymą cituoja britų portalas „Daily Express“.
Dainų tekstų generatorių galite išbandyti čia.