Vienas sėkmingesnių šalies startuolių, kurių vienu iš partnerių visai neseniai tapo ir prekybos milžinė „Amazon“, savo įvaizdinėje kampanijoje nusprendė atkreipti dėmesį į smulkius ir vidutinius verslus, kurie marketingo platformoms dažnai atrodo kaip per mažas laimikis.
„Mūsų kampanijos tikslas – didinti prekės ženklo žinomumą Šiaurės Amerikos rinkoje. Šioje rinkoje panašių produktų yra labai daug, dėl to konkuruoti vien tik funkcinėmis produkto savybėmis darosi vis sudėtingiau. Todėl nusprendėme kurti emocinį ryšį su savo vartotojais ir atkreipti jų dėmesį nestandartine reklama. Šia kampanija norime parodyti, kad suprantame savo klientus ir su kokiais iššūkiais jie susiduria, tad tikimės, jog ir jie pamatys, kad būtent „Omnisend“ jiems geriausiai gali pagelbėti automatizuojant rinkodarinę komunikaciją,“ – teigė Vilma Steiblytė, „Omnisend“ Kūrybinės studijos vadovė.
Užduoties sukurti šią kampaniją ėmėsi reklamos agentūra „Clinic 212“. „Ko gero, įdomiausia dirbant su „Omnisend“ buvo pirma peržiūrėti krūvą duomenų apie jų klientų elgseną, suprasti, kokie verslai platforma naudojasi ir su kokiais iššūkiais jie susiduria. Tuomet gimė ir šis pasakojimas apie verslus, kurie pratę prie to, kas yra rinkoje – nebekelia didesnių reikalavimų ir net gerokai praauga įrankius, kuriais naudojasi“, – pasakojo agentūros „Clinic 212“ kūrybos vadovas Mantas Velykis.
Filmuojant šias smulkaus verslo istorijas buvo sukurtos gerokai sumažintos darbo erdvės, kuriose gerokai susilenkus dirbti teko ne tik aktoriams, bet ir visai filmavimo komandai. Projektas turėjo ir nemažų techninių iššūkių, pavyzdžiui, kaip gauti 10 000 tuščiavidurių piliulių. Visus šiuos iššūkius įveikė „Magic“ gamybos namai su režisieriumi Pavelu Gumernikovu priešakyje.
Kampanija šį mėnesį startuos JAV rinkoje ir vėliau bus tęsiama Europoje.