Prekės ženklams ypatingai svarbu būti matomiems realiame pasaulyje. Todėl „JCDecaux Nurture“ siekia padėti pradedantiems verslams augti bei stiprinti savo prekės ženklo žinomumą bei pasitikėjimą juo. Lauko reklama yra tam puikus kanalas, padedantis prekės ženklams efektyviai kurti savo įvaizdį bei pasiekti potencialų klientą, nuolat judantį miesto gatvėmis.
Remiantis asociacijos „Unicorns Lithuania“ duomenimis, Lietuvos startuolių ekosistema toliau auga ir šiuo metu Lietuvoje yra 766 aktyviai veikiantys startuoliai. Vien per šių metų ketvirtį startuolių skaičius paaugo 4 proc. Pirmąjį 2022 metų ketvirtį Lietuvos startuoliai šalies biudžetą papildė 60,6 mln. eurų, kas yra 43 proc. daugiau nei tuo pačiu laiku prieš metus (34,5 mln. eurų).
Jau ne vienas lietuviško startuolio pavyzdys įrodė, kad Lietuvoje yra daug potencialo, kūrybiškų verslų ir idėjų, kurios gali sudominti stambius investuotojus ir pasaulinę rinką. Todėl programa „JCDecaux Nurture“ užtikrina, kad startuoliai galėtų drąsiai pasitelkti lauko reklamą, optimizuoti jai skirtas išlaidas, bet tuo pačius rastų efektyviausius sprendimus, kaip pasiekti savo tikslinę auditoriją.
„Ši programa, tai mūsų kompanijos indėlis į startuolius ir jų augimą. Dažnai pradedantieji verslai turi daug gerų idėjų ir ambicijų, tačiau dažnai susiduria su rinkodaros ir komunikacijos iššūkiais. Nesvarbu ar verslas yra fizinis ar virtualus, šiandien jiems visiems ypatingai svarbu būti matomiems realiame pasaulyje. „JCDecaux Nurture“ padės, kad jauni prekių ženklai galėtų lengviau auginti savo žinomumą ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų“, – teigia lauko reklamos įmonės „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.
Startuoliai, atkeliaudami į „JCDecaux Nurture“ programą, galėsi ne tik įsigyti lauko reklamos kampanijas specialiomis sąlygomis, bet kartu gaus paketą įvairių paslaugų ir mentorystę iš „JCDecaux“ komandos. Šios programos dalyviai galės gauti aktualių įžvalgų apie jų planuojamas kampanijas, mokysis, kaip sukurti efektyvius vizualus, kaip sėkmingai panaudoti kontekstą ir skaitmeninę lauko reklamą bei kaip planuoti tikslingas kampanijas, kurios pateisintų jų rinkodaros investicijas.
„Lietuva tapo 10-ąja šalimi prisijungusia prie „JCDecaux Nurture“ programos ir tikimės, kad ji bus vertinga mūsų startuolių ekosistemai bei suteiks dar daugiau galimybių įsitvirtinti ne tik vietinėje rinkoje, bet ir globaliame kontekste. Nuo šiol startuoliai turės puikią galimybę pasinaudoti lauko reklamos pranašumais puoselėjant prekės ženklo žinomumą ir kuriant augimo planus“, – sako lauko reklamos įmonės „JCDecaux Lietuva“ pardavimų vadovas Ernestas Kapačinskas.