Mūsų šalyje tokia – pirmoji

Vienas iš „Social Media Managers’ Day“ konferencijos organizatorių, „Venudu“ platformos lektorių ir socialinių tinklų ekspertų Darius Gerulis dalinasi, jog tokio pobūdžio renginio mūsų šalyje dar nėra buvę, o poreikis – tikrai yra.

„Konferencijos profesionalams tikrai sulaukia didelio populiarumo mūsų šalyje, o ir jų temų yra įvairiausių. Vis dėlto, kasdien dirbant socialinių medijų erdvėje, pastebiu, kaip kolegos noriai savo patirtimi ir patarimais dalinasi savo kanaluose, tačiau vartotojui sunku sugaudyti tas pavienes žinutes. Supratus, jog Lietuvoje dar neturime erdvės, kuri suburtų visas socialinių medijų ekspertų patirtis, ją nusprendėme surengti patys“,– teigia D. Gerulis.

Socialinių tinklų svarba verslui

Nors daugelis socialinių tinklų platformų vis dar yra siejamos su jaunesniąja karta, šiandien soc. medijos – neatsiejama verslo dalis.

„Lietuviai tikrai aktyviai naudojasi socialiniais tinklais, todėl skaitmeninė erdvė – svarbus įrankis ne tik pardavimų skatinimui ar prekės ženklo žinomumui didinti. Socialinių medijų įtaigumas ir formatų įvairovė leidžia šias platformas išnaudoti ir socialiniams projektams bei iniciatyvoms skleisti“, – teigia D.Gerulis.

Socialinių medijų aktualijos ekspertų lūpomis

Vilniaus „TechPark“ vyksiančios „Social Media Managers’ Day“ konferencijos dalyvių laukia net 10 pranešimų ir diskusijų ekspertų lūpomis.

Pranešėjai dalinsis patirtimi ir įžvalgomis apie socialinių medijų aktualijas, komunikacijos strategijos kūrimą, „Facebook“ reklamos subtilybes, turinio kūrimą „Instagram“ ir „TikTok“ platformose, sėkmingą bendradarbiavimą su nuomonės formuotojais, darbdavio bei asmeninio įvaizdžio kūrimą socialinėse medijose ir už jų ribų.

Nuo komunikacijos strategijos iki „TikTok“

Atidarymo žodžius tarusį konferencijos organizatorių Karolį Rimkų palydės Dariaus Gerulio pranešimas apie komunikacijos strategijos kūrimą. Jį seks „Meta“ reklamos sprendimų konsultantas Karolis Antanas Stankevičius, kuris papasakos apie „Facebook“ algoritmų įdarbinimą verslui.

Specializuotos nuomonės formuotojų marketingo agentūros Influenceriai.lt įkūrėja ir vadovė Laura Aleksandravičė pasidalins aktualiausiais bendradarbiavimo su influenceriais patarimais. Darbdavio įvaizdžio ir įmonės reputacijos kūrimo subtilybes online ir offline atskleis pranešėja Vaida Eirošiūtė, jau šešerius metus dirbanti socialinių tinklų komunikacijos srityje.

Diskusiją seks „GoVilnius“ marketingo vadovė Pija Ona Indriūnaitė, kuri papasakos apie socialinių medijų tendencijų pritaikymą komunikacijoje vilniečiams. Tendencijų temą pratęs „Apple“ sertifikuotas video srities profesionalas Saulius Balčiūnas, kuris pasidalins įtraukiančio video turinio kūrimo patarimais.

Lietuvos Raudonojo Kryžiaus komunikacijos vadovė ir LRT Radijo laidos „Vardan tos“ vedėja Luka Lesauskaitė papasakos apie įtaigią socialinių problemų komunikaciją, remdamasi Antrosios pagalbos rinkinio kampanija.

Klausytojų laukia ir kelios diskusijos

Diskusijoje apie „TikTok“ platformos išnaudojimą verslui dalyvaus „Kilo Health“ marketingo vadovė Indrė Kazinskaitė, „Surfshark“ socialinių medijų komandos lyderė Jonė Ambrasaitė ir „Caption“ komunikacijos koordinatorius Simonas Mackus. Diskusiją moderuos video turinio kūrimo agentūros „Edit Panda“ bendraįkūrėjas Gedas Kvedaras.

Po pietų diskusijoje susitiks trys lietuviškų maisto prekės ženklų marketingo vadovai – „CHAZZ Chips“ verslo partneris ir marketingo vadovas Žilvinas Kulvinskis, Natalija Kurganovė, vadovaujanti „Biržų duonos“ marketingo karalystei, bei „Aurum“, „Etalon“ ir „Zigmas“ prekės ženklus prižiūrintis „Ice-Co“ marketingo vadovas Vytautas Kubolis. Diskusijos moderatorius – konferencijos organizatorius Darius Gerulis.

Konferenciją užbaigs asmeninio prekės ženklo ekspertų diskusija efektyvios „LinkedIn“ komunikacijos tema. Karolio Rimkaus moderuojamoje diskusijoje pasisakys turinio kūrėja Beatričė Paškevičiūtė, atsakinga už Lietuvos oro uostų komunikaciją ir tvarumą, 4 knygų autorius Tomas Misiukonis bei kosmetikos prekės ženklo „Math Scientific“ įkūrėja Marija Valaitė.

„Social Media Managers’ Day“ vyks spalio 12d., nuo 9 val. iki 17 val., „TechPark“ konferencijų salėje, Vilniuje.

Daugiau informacijos: www.smmday.lt