„Naujo partnerio pasirinkimą lėmė inovatyvių sprendimų poreikis organizacijos viduje, tad šį žingsnį vertiname kaip naują mūsų įmonės ir jos paslaugų pristatymo įvairiais reklamos kanalais etapą. Tikimės sėkmingos ir profesionalios partnerystės, kuri leis sukurti dar daugiau vertės prekės ženklui ir mūsų bendrovės klientams“, – sako Rita Puzienė, „Lietuvos draudimo“ prekės ženklo ir klientų patirties valdymo skyriaus vadovė.
„Dirbti ir augti kartu su rinkos lyderiais, kurie vertina ilgalaikę partnerystę, o į komunikacinius sprendimus žvelgia holistiškai ir integruotai – tai vienas iš esminių užsibrėžtų mūsų agentūros tikslų. Konkurso metu įsitikinome, jog „Lietuvos draudimas“ ne tik teikia aukščiausios kokybės paslaugas savo klientams, bet ir itin profesionaliai atsirenka savo partnerius, siekdamas tolimesnio verslo augimo“, – sako Rokas Babravičius, „Arena Media“ direktorius.
„Arena Media“ yra tarptautinė ir ilgametė žiniasklaidos planavimo bei rinkodaros sprendimų agentūra, teikianti tradicinės ir skaitmeninės žiniasklaidos planavimo, strateginio planavimo, duomenų analizės, turinio ir socialinės medijos paslaugas.
Agentūra dirba su tokiais prekių ženklais, kaip „Senukai“, „Bigbank“, „Camelia“ ir kiti.