„Esame vienintelė specializuota rinkodaros tyrimų bendrovė. Kaip ir Lietuvoje, Baltijos šalyse siekiame pirmauti rinkodaros diagnostikos, prekės ženklui svarbių KPI (pagrindinių veiklos rodiklių) kūrimo ir pažangos matavimo srityse. Latvijos rinka yra panašioje situacijoje, kokioje buvo Lietuva prieš keletą metų. Nors čia veikia kelios rinkos tyrimų įmonės, specializuotų rinkodaros produktų, įskaitant neurorinkodaros, mažmeninės prekybos plotų optimizavimo ir kitų tyrimų bei mokymų trūksta“, – komentavo KOG instituto direktorė dr. Eleonora Šeimienė.
KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas Lietuvoje dirba su tokiais prekių ženklais kaip „Telia“, „Swedbank“, „If“ ir kitais.
Pasak Latvijos „KOG Institute“ vadovės Evos Kieperszo, Latvijoje institutas jau yra užmezgęs ryšius su kai kuriomis šalies pramonės lyderėmis.
„Daugelis Latvijos pramonės šakų ir įmonių ieško naujų būdų pagerinti rinkodarą. Augančiai vietos profesionalų bendruomenei reikia ir tarptautiniu mastu pripažintų metodikų, ir vietinių įžvalgų. Dabartiniams KOG instituto klientams, vykdantiems veiklą visose Baltijos šalyse, konsultacijos ir aptarnavimas Latvijoje taip pat bus vertinga paslauga“, – kalbėjo E. Kieperszo.
Instituto steigėjai tikisi, kad Latvijoje KOG institutas taps žinių mainų centru, nes ne tik vykdys įvairius vartotojų elgsenos tyrimus bei analizes, bet ir rengs mokymus, seminarus bei konferencijas. Šioje srityje institutas bendradarbiauja su Jungtinės Karalystės „Royal Charter“ įsteigtu IPA (Institute of Practitioners in Advertising – reklamos praktikų institutu), neurorinkodaros mokslo ir verslo asociacija NMSBA, nuomonės ir rinkos tyrimų asociacija ESOMAR.
„Siekiame padėti vietos įmonėms prisijungti prie pasaulinio rinkodaros praktikų tinklo, mažinti atotrūkį tarp mokslo ir verslo, puoselėti tobulėjimo ir inovacijų kultūrą. Tikimės, kad mūsų tyrimai ir žinios įkvėps naujos kartos rinkodaros lyderius Latvijoje, o verslams padės kurti efektyvius duomenimis grįstus sprendimus“, – pabrėžė dr. E. Šeimienė.
KOG instituto partneriai Lietuvoje ir Latvijoje įgyvendinant kampanijų efektyvumo ir išsamius prekės ženklo tyrimus bei kitus analitinius projektus yra rinkos tyrimų bendrovė „Norstat“.