Trejų metų trukmės sutarties vertė siekia 1,5 mln. eurų.
„Lietuvos energija“ ir grupei priklausantis Verslo aptarnavimo centras viešąjį Reklamos (žiniasklaidos) planavimo, sklaidos paslaugų ir priemonių pirkimo konkursą skelbė Centriniame viešųjų pirkimų portale. Konkurse dalyvavo net aštuonios žiniasklaidos planavimo agentūros, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Lietuvos energijos“ grupėje konsoliduodami komunikacijos funkciją, siekiame efektyvinti jos veiklą ir komunikacijai skiriamas lėšas. Tai itin svarbu žinant, kad grupės Lietuvoje ir tarptautinėse rinkose laukia daug svarbių projektų: išmaniųjų skaitiklių naudų pristatymas visuomenei, elektros rinkos dereguliavimas, skirtingų prekės ženklų konsolidavimas į vieną, naujų produktų ir paslaugų pristatymas Lietuvos ir tarptautinei rinkai ir kita. Preliminariais skaičiavimais, lyginant su anksčiau turėtomis sutartimis, sąlygas kai kuriuose žiniasklaidos kanaluose pavyko pagerinti kartais“, – teigia „Lietuvos energijos“ Komunikacijos tarnybos vadovė Ieva Vozbutaitė-Beliauskė.
Pasak jos, konkurse pavyko suderinti viešųjų pirkimų specifiką su gerosiomis privataus sektoriaus praktikomis bei rasti efektyvinimo galimybių. Pirkimo metu buvo užtikrinta konkurencija, grupė gavo kokybiškus pasiūlymus bei konkurencingas kainas.
Siekiant, kad konkursas atitiktų aukščiausius profesionalumo, objektyvumo bei skaidrumo standartus buvo pasitelktas reklamos planavimo auditorius. Jis ne tik dalyvavo konkurso dalyvių pasiūlymų vertinimo komisijoje, bet ir vėliau audituos įgyvendintas komunikacijos kampanijas.
„Džiaugiamės laimėtu „Lietuvos energijos“ viešuoju konkursu. Tikiu, kad būsime partneriai, kurie užtikrins efektyvią „Lietuvos energijos“ reklamą išsikeltai naujai bei ambicingai vizijai tapti globaliai konkurencinga energetikos bendrove, sukuriančia vertę Lietuvai, ir kartu įgyvendinsime reklamai užsibrėžtus tikslus“, – sako reklamos planavimo agentūros „Carat“ vadovė Rita Jermakaitė.
Konkurso metu pateikti pasiūlymai buvo vertinami ekonominio naudingumo principu – 40 proc. vertinimo lėmė kokybė, o 60 proc. – pasiūlymo kaina. Pasiūlymų vertinimui buvo pasitelktos gerosios tarptautinių kompanijų praktikos, kai reklama perkama tokiais formatais, kokiais ji yra parduodama rinkoje, t. y. mokant už kokybiškai pasiektos auditorijos reitingus. Viso proceso metu buvo konsultuojamasi ir bendradarbiaujama su Viešųjų pirkimų tarnyba.
„Lietuvos energija“ šiemet taip pat planuoja skelbti ryšių su visuomene, kūrybos bei dizaino paslaugų konkursus.