Šis rodiklis rodo realių vartotojų konkrečioje interneto svetainėje praleisto laiko santykį su visu internautų praleistu laiku tiriamose interneto svetainėse. Tokį sprendimą bendrovė „Gemius Baltic“ priėmė reaguodama į Interneto žiniasklaidos asociacijos, vienijančios didžiausius naujienų portalus, kreipimąsi.

„Viena iš aiškiausių metrikų, parodanti, ar turinys yra įdomus skaitytojams, yra svetainėje praleistas laikas. Šis kokybinis rodiklis interneto portalų lankomumo matavimą labiausiai priartina ir prie kitų medijų, ypač televizijų, matavimo rodiklių, kur taip pat vienu pagrindinių matų yra procentinis auditorijos pasidalinimas tam tikru metu“, – teigia Interneto žiniasklaidos asociacijos pirmininkė Aistė Žilinskienė.

Iki šiol rating.gemius.com platformoje Lietuvos interneto svetainių pagrindinė reitingavimo metrika buvo realių vartotojų skaičius (angl. k. Real Users), kuris rodė, kiek žmonių lankosi vienoje ar kitoje Lietuvos interneto svetainėje.

Praleisto laiko dalis internete (angl. k. Time ShareInternet) apskaičiuojama, lyginant lankytojų praleistą laiką vienoje iš pasirinktų svetainių su lankytojų laiku, praleistu visose „gemiusAudience“ tyrime dalyvaujančiose svetainėse.

Toks reitingavimas bus taikomas visiems duomenims nuo „Overnight“ metodologijos įsigaliojimo Lietuvoje, t.y. nuo 2018 m. balandžio 1 dienos.