Edita Raguckienė turi daugiau nei 16 metų darbo patirtį reklamos ir komunikacijos srityje. 2001 m. pradėjusi dirbti žiniasklaidos vadovo asistente, vėliau kopė karjeros laiptais ir 2004 m. prisidėjo prie „Media planning group“ agentūros steigimo Lietuvoje bei jai sėkmingai vadovavo daugiau nei 8 metus. Šiuo metu Edita vadovauja rinkodaros konsultacijų įmonei.
„Edita tikrai yra patyrusi reklamos srities specialistė ir sėkmingai perims vadovavimą asociacijai“, – pranešime žiniasklaidai teigia Gintaras Šeputis.
„Kolegų pasitikėjimas man didžiausia motyvacija ir vidinis įkvėpimas. Kažkada buvau tarp pirmųjų KOMAA Valdybos narių, o dabar grįžtu į Asociacijos vadovo pareigas. Puikiai pažįstu šią rinką, iš asmeninės patirties žinau agentūrų kasdienius iššūkius, jų poreikius, o besikeičianti verslo aplinka, naujų technologijų atsiradimo tendencijos, daro ypatingą įtaką reklamos rinkos pasikeitimams. Tęsiu pradėtą Asociacijos veiklą, užtikrinant jos nariams rūpimų sprendimų priėmimą ir tuo pačiu, atsižvelgiant į pasaulines tendencijas, padėsiu surasti naujų resursų reklamos verslo sąlygų pagerinimui. Tikiu, kad vienybė yra bet kurios industrijos varomoji jėga“ – sako E. Raguckienė.
Pats G. Šeputis apie savo pasitraukimą iš KOMAA direktoriaus pareigų kalba paprastai: „Ateina laikas pasirinkti, kur skirti savo dėmesį ir energiją. Šiuo metu tai yra akademinė-mokslinė ir kultūrinė veiklos”.