„Šiandien Lietuva yra ne tik regiono lyderė, bet ir viena lyderių pasaulyje – pagal blockchain startuoliams įgyvendintų viešo kriptvaliutos siūlymų (angl. Initial Coin Offering – ICO) kiekį esame penktoje vietoje pasaulyje, pagal kiekį gyventojų skaičiui tikriausiai pirmi, – pranešime žiniasklaidai sako LiMA vadovė Alvydė Palaimaitė. – LiMA, kaip stipriausia marketingo atstovų asociacija, turinti beveik 1000 marketingo specialistų bendruomenę, nori ir turi prisidėti prie tolesnio Lietuvos pozicijos šioje srityje stiprinimo.“
LiMA blockchain grupės vadovu tapęs Gintautas Kučas teigia, kad marketingo specialistams yra plačių perspektyvų, nes blockchain technologija suteikia didžiulę galimybę Lietuvoje įsikūrusiems verslams sukurti pasauliniu mastu svarbias inovacijas, naudingas visuomenei, o gal ir visai žmonijai. Jis antrina A. Palaimaitei ir tvirtina: „Norint sėkmingai išvystyti projektus pasaulio lygiu, reikia labai daug marketingo, o ICO kampanijos apskritai yra didelės marketingo kampanijos. Siekiame suburti šios srities marketingo specialistus, kad suteiktume galimybę keistis patirtimi ir žiniomis, o vėliau populiarinti bei pritraukti naujų žmonių į šį įdomų ir itin konkurencingą sektorių.“
Sausio pabaigoje Vilniuje atidarytas tarptautinis blockchain centras, siekiantis į Lietuvą pritraukti kuo daugiau su blockchain susijusių verslų, paryškinti Lietuvos vietą žemėlapyje, kad įmonės, svarstančios galimybę įsikurti Europoje arba čia vystyti blockchain verslus, visada galvotų apie Lietuvą kaip apie vieną pirmųjų pasirinkimų. Atidarymo metu tarp „Blockchain Centre Vilnius“ ir LiMA buvo pasirašytas memorandumas dėl bendradarbiavimo.
„Marketingo profesionalų darbas blockchain projektuose matomas globaliu mastu, nes visi su blockchain technologija susiję darbai peržengia Lietuvos ribas. Jų darbo kokybė vertinama ne tik aktyviai investuojant į lietuvių projektus, bet ir visos industrijos „žvalgyboje“ dėl geriausių komandų naujiems projektams. Galimybė greitai susirasti talentingus marketingo specialistus, suvokiančius, kaip veikia technologija, bei mokančius daugybę užsienio kalbų, yra labai svarbus rodiklis svarstant, kurioje šalyje įkurti savo atstovybę. Todėl sveikinu asociacijos iniciatyvą ir galiu pažadėti, kad mūsų centras prisidės savo kontaktais ir ekspertų žiniomis“, – teigia „Blockchain Centre Vilnius“ vadovė Eglė Nemeikštytė.
Pasak G. Kučo, prie LiMA blockchain grupės norintys prisidėti marketingo specialistai turi būti LiMA nariais ir aktyviai dirbti ar būti dirbę prie blockchain projekto ar ICO kampanijos marketingo.
Apie Lietuvos marketingo asociaciją (LiMA):
LiMA yra didžiausia verslo profesinė asociacija, vienijanti per 900 narių. LiMA misija yra stiprinti marketingo profesiją Lietuvoje. Per metus LiMA organizuoja daugiau kaip 100 renginių, tarp jų – konferencijas, mokymus bei edukacinius seminarus. Nuo 2015 m. LiMA renka Lietuvos metų marketingo vadovą. 2016 m. LiMA Lietuvoje pradėjo diegti tarptautinį profesinį marketingo sertifikavimą, akredituotą EMC (angl. European Marketing Confederation).